today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kad je najteže, izađeš na teren i pobediš!

Nakon svakog intenzivnog i izazovnog perioda, a onda i određene vremenske distance, korisno je osvrnuti se, analizirati i staviti na papir najjače utiske.

Period iza nas sigurno je jedan od tih, a osvrt je, ne slučajno, napravljen poređenjem sa sportom. Prvenstveno zato što ukazuje na izazov budući da smo tako svemu pristupali, ali i zato što je sportski teren poput pozornice na kojoj se sve jasno vidi – šta štima, a šta ne, baš kao što to pokazuju krizne situacije.

Kako smo ušli u ovaj težak meč?

Ova utakmica, za koju nikome nije ostavljeno dovoljno vremena za pripremu, a koja je posvedočila kakav smo tim izgradili svih ovih godina, koliko naši klijenti veruju u nas kada je najteže i imamo li mrežu saradnika na koju se možemo baš uvek osloniti, zapravo je pokazala da se za nju spremamo svakog radnog dana.

Jasno i precizno definisane i usvojene vrednosti i pravila ponašanja na kojima organizacija insistira i koje su deo njene korporativne kulture bile su u ovoj teškoj, ali toliko važnoj utakmici poput uvežbanih akcija za koje je došao trenutak da se isprobaju u igri, a poverenje ključno da sve i uspe.

Korporativna kultura doprinela je da bezbednost zaposlenih bude na prvom mestu, da se na nove okolnosti, kojih je itekako bilo, odgovori na pravi i pravovremeni način i tako očuva sve što smo do sada gradili, kao i da se pruži pomoć onima koji su bili najugroženiji.

Sa druge strane poverenje – u kolegu saigrača, vođu tima iliti trenera, ali i sa druge strane poverenje naših najvernijih navijača, poštovanih klijenta zbog kojih se i igra ova utakmica.

Nismo sebi dopuštali da propustimo niti jednu priliku, to ne činimo ni u svakodnevnom poslovanju, a kamoli u ovim, kako ih mnogi nazivaju istorijskim vremenima. Morali smo da reagujemo u sekundi, jer već u sledećoj pravila mogu biti drastično promenjena. Bilo da su u pitanju medijski upiti, lokalizacija globalne kampanje, uručenje donacije ili neka akcija na digitalu.

Na poluvremenu smo odlučili da još snažnije krenemo u napad!

Budnije nego ikada pratila se svaka nova informacija, iz dana u dan „ispipavao puls“ u javnosti, medijima, među blogerima, razmatrao njihov uticaj na poslovanje i imidž klijenta i skretala pažnja klijenta na one najrelevantnije. Za naše klijente pripremali smo nedeljne newslettere u kojima su na jednom mestu imali sve što je važno da znaju u domenu komunikacija, kao i savete i preporuke šta i kako dalje.

Sve je to doprinelo da na testu budu i uigranost, brzina, izdržljivost, timski duh, poverenje, motivacija, snaga i spremnost svake karike.

Iako su svima misli bile usmerene i na dešavanja izvan „sale“ – ka roditeljima, dragim starijim osobama kojima je bila potrebna pomoć, nekim značajnim životnim projektima koji nisu mogli da stanu, ili su morali da igraju držeći za ruku svoju najverniju publiku predškolskog i školskog uzrasta, posvećenost, odgovornost i ljubav prema ovoj našoj „igri“ presudili su nama u korist.

Šta se dešava posle žvižduka za kraj utakmice?

Sada kada je utakmica polako iza nas, i iako detaljnije analize tek predstoje, možemo reći da smo zadovoljni odigranim.

Naše „mlade nade“ premašile su sva očekivanja i bili stabilna podrška i u odbrani i napadu, seniori izvodili dogovorene akcije na terenu bez greške, stratezi su vodili bez „pada“ u igri, naši klijenti verovali u nas, a svi partneri bili dodatni zlata vredan igrač.

Naravno, uvek može bolje, pripreme za sledeću sezonu i sledeća iskušenja koja će, neumitno, doći u ovom ili onom obliku, uveliko su u toku, a olakšavajući faktor je znati koga imamo za saigrače i ko za nas navija.

Autor teksta: Sanja Grekulović Kurćubić, Account Director, Olaf&McAtter

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!