JWT najavila je udruživanje sa kompanijom Grey i tako prekinuo dugogodišnju saradnju sa Studio Marketingom. Na čelu novog ogranka JWT-a unutar Gray-a biće Jelena Biluš.
– Vidimo pozitivne znakove u regionu i nadamo se da će naše partnerstvo s Grey-jom klijentima omogućiti jedinstvenu, integrisanu ponudu. Iza sebe već imamo uspešnu saradnju s kompanijom Grey, budući da ih zastupamo u Grčkoj, stoga predviđamo zajednički rast na prostorima jugoistočne Evrope. Ova saradnja, na čelu s Jelenom, za nas predstavlja novo poglavlje u regionu – izjavio je Tony Taylor, generalni menadžer JWT-a za Evropu.
Nikola Bubanj, CEO kompanije Gray za Jadran i Balkan, objasnio je kako spajanje JWT-ovih marketinških i komunikacijskih sposobnosti s Grey-jovom stručnošću stvara izvanrednu ponudu za klijente. Takođe je naglasio koliko je uzbuđen što će sarađivati s Jelenom Biluš jer je ona, objašnjava Bubanj, fantastična i posvećena poslu te je lider koji inspiriše druge.
Tina Bolcar iz Studio Marketinga zaključila je kako će oni i dalje nastaviti da ulažu u inovativne usluge te da se izrazito uspešan način poslovanja koji su imali s JWT-om neće menjati u budućnosti.
Izvor: Lider Press