Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Još samo dve nedelje do FMCG Summita!

InStore magazin, organizator regionalnog projekta FMCG Summit, treću godinu za redom u Beogradu okuplja najznačajnije igrače u sektoru robe široke potrošnje.

Ključne teme ovogodišnjeg programa, na koje će se, kroz prezentacije, osvrnuti 13 vrhunskih govornika i 3 učesnika okruglog stola, su:
• potrošač kao centar poslovanja
• definicija prodajne strategije
• strateško planiranje asortimana
• aktuelni trendovi u FMCG industriji
• tradicionalna trgovina u fokusu.

Potvrđeni govornici su:
• Inspiracija: Vojin Starčević, predsednik, Unisol grupa
• Marijana Agić Molnar, direktor Gfk, Srbija
• Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S
• Cveta Jović, Target Group Manager, Bakery Metro Cash & Carry d.o.o. Beograd
• Dragan Vojvodić, CEO Sandler Training
• Ivan Grujović, Senior Sales Executive at SAP Hybris South East Europe
• Reč generalnog direktora: John Kyritsis, generalni direktor, Delhaize Serbia
• Aleksanda Simić, Retailer Services Executive, Nielsen Srbija
• Filip Luneski, On Trade & Category Manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors
• Kako to rade najbolji – Pogled CEO-a kompanije: Aleš Mozetič, predsednik Uprave, Don Don
• Jon Wright, Europe Middle East & Africa Region Manager, IGD Velika Britanija
• Marija Gardžić, direktor sektora za ljudske resurse, PTP DIS
• Dejan Radosavljević, direktor istraživanja, Ipsos

Učesnici okruglog stola:
• Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands
• Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics
• Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor, Gomex

Više informacija pronađite na www.fmcg-summit.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!