InStore magazin, organizator regionalnog projekta FMCG Summit, treću godinu za redom u Beogradu okuplja najznačajnije igrače u sektoru robe široke potrošnje.
Ključne teme ovogodišnjeg programa, na koje će se, kroz prezentacije, osvrnuti 13 vrhunskih govornika i 3 učesnika okruglog stola, su:
• potrošač kao centar poslovanja
• definicija prodajne strategije
• strateško planiranje asortimana
• aktuelni trendovi u FMCG industriji
• tradicionalna trgovina u fokusu.
Potvrđeni govornici su:
• Inspiracija: Vojin Starčević, predsednik, Unisol grupa
• Marijana Agić Molnar, direktor Gfk, Srbija
• Marijana Kristić, direktor sektora BI i CRM, Mercator-S
• Cveta Jović, Target Group Manager, Bakery Metro Cash & Carry d.o.o. Beograd
• Dragan Vojvodić, CEO Sandler Training
• Ivan Grujović, Senior Sales Executive at SAP Hybris South East Europe
• Reč generalnog direktora: John Kyritsis, generalni direktor, Delhaize Serbia
• Aleksanda Simić, Retailer Services Executive, Nielsen Srbija
• Filip Luneski, On Trade & Category Manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors
• Kako to rade najbolji – Pogled CEO-a kompanije: Aleš Mozetič, predsednik Uprave, Don Don
• Jon Wright, Europe Middle East & Africa Region Manager, IGD Velika Britanija
• Marija Gardžić, direktor sektora za ljudske resurse, PTP DIS
• Dejan Radosavljević, direktor istraživanja, Ipsos
Učesnici okruglog stola:
• Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands
• Andrey Dvoychenkov, generalni direktor, Nielsen Adriatics
• Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor, Gomex
Više informacija pronađite na www.fmcg-summit.rs