Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jedno je Skopsko!

„Jedno je Skopsko” novi je slogan i vizuelni identitet popularnog Skopskog piva kojim kreće u osvajanja novih poklonika i učvršćivanja pozicije omiljenog napitka od hmelja koje ima među potrošačima u Makedoniji i regionu. Nova marketinška kampanja koju je kreativno osmislila agencija “McCann Skopje” ima za cilja da tradiciju piva koje postoji već 90 godina, i poznato je po najvišem kvalititu, približi novim trendovima, potrebama i očekivanjima potrošača.
“Saradnja agencije McCann Skopje sa Skopskom pivarom odvija se već desetak godina unazad. Tokom godina, prerasli smo odnos agencija – klijent i postali partneri koji se poznaju, poštuju, znaju zajedničke ciljeve i kako da ih ostvare”, kaže direktor agencije McCann Skopje Vladimir Dimovski i dodaje: “Veliko je zadovoljstvo i odgovornost raditi za najveći domaći brend. Kada smo pre nekoliko meseci na konkursu dobili da radimo i brend Skopsko, uložili smo puno entuzijazma, znanja, iskustva i pre svega, kreativnu strast pripremajući komunikacijsku platformu. Uspeli smo da pretočimo identitet i vrednosti brenda u savremen i atraktivan kreativni izraz koji komunicira sa potrošačima. Po reakcijama ovih nekoliko dana, vidim da smo privukli veliku pažnju potrošača i da im se nova kampanja dopada. Kampanja je tek počela, ali mislim da smo zajedno sa marketing timom Skopske pivare napravili pun pogodak“.
Novi vizuelni identitet spoj je tradicije, vrednosti i sposobnosti da se bude u toku sa novim vremenom. “Jedno je Skopsko” nazdravlja pozitivnosti, optimizmu, verovanju u sebe, iskrenosti, vrednovanju malih i velikih stvari u životu. Kampanja sa potroščima komunicira preko različitih medija i kanala: od TV, radio, print, OOH, digitalnih medija, promotivnih materijala, do aktivacije na samim prodajnim mestima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!