Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jasno & Glasno predstavnik Hrvatske u ICMF-u

REGION – Krovna svetska organizacija posvećena promociji content marketinga, sve uticajnije discipline čija je vrednost samo u Evropi dosegla 20 milijardi dolara godišnje, ima novog člana. Hrvatsku u ICMF-u od sada predstavlja agencija za content marketing – Jasno i Glasno.
Content marketing – kreiranje kvalitetnog, autentičnog i relevantnog sadržaja u svrhu promocije kompanija, proizvoda i usluga – najbrže je rastuća marketinška disciplina u Evropi i svetu, kojoj po popularnosti i brzini rasta parira samo društveno-mrežno komuniciranje. U godinama koje dolaze ovaj će segment marketinškog komuniciranja postati najvažniji pojedinačni alat u privlačenju i zadržavanju pažnje korisnika i kupaca.
International Content Marketing Forum (ICMF) međunarodna je organizacija posvećena promociji i prezentaciji brendiranog sadržaja kao važnog dela ukupnog marketinškog miksa. Okuplja predstavnike nacionalnih udruženja za content marketing i pojedinačne kompanije iz 18 zemalja sveta – od Velike Britanije i SAD-a do Rusije, Nemačke i Kanade, a od novembra im se pridružila i Hrvatska.

„Zajednički cilj svih članova ICMF-a je razmena znanja i iskustava, prepoznavanje najboljih praksi i projekata, povezivanje profesionalaca koji se bave ovom specifičnom granom marketinga i negovanje najviših profesionalnih i kvalitativnih standarda u kreiranju brandiranog sadržaja“, kazao je Michael Höflich, predsednik nemačkog udruženja Forum Corporate Publishinga, najvećeg udruženja za content marketing koje okuplja 108 kompanija, i dodao kako je na kraju 2013. godine izvesno da brendirani sadržaj postaje najvažniji marketinški alat današnjice.

Više informacija pročitajte na sajtu agencije Jasno & Glasno.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!