Povodom jubilarnog 10. rođendana, Marketing mreža, uz podršku brenda 1664 Blanc, organizuje izložbu kampanja koje su obeležile prethodnih deset godina u Srbiji. Izložba Now&10 biće održana od 17. do 21. oktobra u Ušće Shopping Centru (III sprat) i biće otvorena za javnost.
Otvaranje izložbe zakazano je za 17. oktobra od 17h uz koktel dobrodošlice by 1664 Blanc. Tog dana, u saradnji sa USAID Srbija i agencijom Propulsion biće organizovan panel na temu „Odrazi nove pismenosti„, ali i razgovor sa kreativnim direktorima najuspešnijih agencija u Srbiji na temu „Kako nastaju nauspešnije reklame?„.
Nakon panela, Marketing mreža organizovaće Noć reklame, kada ćemo imati prilike da se prisetimo starih dobrih ex-YU reklama, kao i kampanja koje su, od 2012. do 2022. godine, obeležile advertising industriju u Srbiji.
U okviru pet dana trajanja izložbe, biće organizovani i drugi sadržaji poput radionica, zanimljivih razgovora, prezentacija mladih talenata, a biće emitovani i prvi dokumentarni dugometražni filmovi „Kreativni gen“ i „Kupili su vas zauvek“.
Ideja Now&10 izložbe jeste da približi advertajzing i komunikacijsku industriju široj javnosti i prikaže reklame kao umetnost.
Povedite svoje prijatelje i dođite na otvaranje izložbe 17. oktobra da zajedno proslavimo umetnost advertajzinga u Srbiji!
Prijatelji projekta su Ušće Shopping Centar, PepsiCo – Marbo Product, Mercator-S i Knjaz Miloš. Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, generalni je sponzor izložbe. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks.