Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Izložba fotografija „Dirty Season“

Grupna izložba foto kolektiva Kamerades „Dirty Season“ (Predizborna kampanja u Srbiji, 2012) biće otvorena sutra u 20h u Uličnoj galeriji. Izložba se bavi predizbornom kampanjom koja je za nama i onime što je iza sebe ostavila. Izložba traje do 3. avgusta 2012. godine.
Apatija, ucveljenost, depresija, nesigurnost u budućnost, odsustvo realnog političkog razvoja i strah od onoga što predstoji. Upravo ove reči opisuju atmosferu u Srbiji pred Parlamentarne i predsedničke izbore zakazane za 6. maj 2012. godine.
Dok političke stranke odavno pred narodom ne nastupaju sa novim i drugačijim idejama, a svoje, međusobno gotovo identične strategije ne prilagođavaju realnom stanju „običnih ljudi“, deluje kao da će se još jednom dogoditi već viđeno. Nekolicina, koja će eventualno uživati u obećanoj „boljoj budućnosti“ već pripada ekonomskoj eliti. Za svo drugo stanovništvo ishod će ostati isti; oni više ni ne mare ko je na čelu države, ko predsednik, ko premijer, a ko opozicija, već nastavljaju da se dovijaju za svoj, jedva pristojan, životni standard. Tako, neprestana manipulacija masom, borbe za glasove onih kojima već dugo nije stalo, pokušaji animacije ili reanimacije naroda, masovno zasipanje posterima, bilbordima, reklamama koje obećavaju bolje sutra, grafita, slogana, audio i video nastupa – zajedno kreiraju cirkusku predstavu pod nazivom: Predizborna kampanja.
Fotografi Kamerades kolektiva teže da kroz zajednički projekat sagledaju uzroke i razloge, ne samo za apatiiju i opštu potištenost u Srbiji, već i da ovaj problem prikažu u prizmi globalne nezainteresovanosti biračkog tela u političkom dijalogu. Ipak, oni veruju da se Srbija, uprkos besmislu i konstantom mentalnom trovanju, susreće sa jednom potpuno novom erom, prepunom pitanja. “Baš zbog toga vrlo je važan trenutak dokumentovanja izbornih aktivnosti, jer oni su javni pogled na politički život.” Bez ikakve težnje da se favorizuje neka od stranaka, Kamerades-i neposredno prikazuju političku scenu u modernoj Srbiji.
Kameradesi su grupa od šest dokumentarnih fotografa iz Srbije. Članovi dele zajedničku misiju dokumentovanja realnosti i širenja svesnosti u polju društvenih tema na Balkanu. Njihov rad je baziran na tradicionalnom pripovedanju, ali sa poštovanjem za visoke vizuelne, etičke i narativne standarde u foto-žurnalizmu. Kameradesi su Saša Čolić, Nemanja Jovanović, Milovan Milenković, Nemanja Pančić, Marko Risović, Marko Rupena.
Organizator projekta je bio Centar za razvoj fotografije, a finansiran je od strane IREX Srbija i US AID-a. Specijalni gost izložbe biće delegacija Ministarstva prostora.

Izvor: Designed.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!