Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Trend budućnosti biće razvoj emocionalne inteligencije brendova!

Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director u kompaniji Atlantic Štark, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu „Trending Talks„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija.

Šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija?
Živimo u brzom vremenu sa mnogobrojnim izvorima uticaja i kanalima komunikacije pa je teško pogoditi koja promena će imati tu snagu da postane ključni trend. Puno je primamljivih trendova koji dolaze i prolaze, a brendovi ih adresiraju kroz svoju komunikaciju ili ne. To su uglavnom laki i lepi poeni koji mogu biti integrisani u svakodnevnu komunikaciju, ali oni kratko traju i brzo se troše.

Mnogo je kompleksnije, ali i vrednije odgovoriti na dublje, suštinske potrebe ljudi u ovim izazovnim vremenima. Zato za trend budućnosti biram razvoj emocionalne inteligencije brendova. Istinita i iskrena komunikacija ali i vrlo konkretne aktivnosti kojima ćemo pokazati solidarnost sa našim potrošačima i zaposlenima i pokazati im da već sada razmišljamo i brinemo o njihovoj budućnosti i održivosti naše planete, odlučiće ko će biti brend budućih generacija.

Šta donosi metaversum kompanijama?
Metaversum u ovom trenutku zvuči kao nova prilika da budemo sa potrošačima gde god oni odluče da žele da budu, ali i kao promena koja može imati zastrašujući uticaj na sve ono što smo do sada smatrali normalnim i ispravnim. To je jedan potpuno nov i neistražen univerzum, iznad interneta i društvenih mreža, gde ćemo u paralelnom svetu moći da biramo ko ćemo biti i koga ćemo puštati u svoj svet, a mnoga do sada nepojmljiva iskustva će nam postati dostupna.

S obzirom na značaj koji Atlantic Štark poklanja digitalnim komunikacijama i konstantnu težnju da prevaziđemo standardne okvire i animiramo potrošače nečim novim i neočekivanim, istražićemo i ovu novu priliku. Važno nam je da uđemo u taj novi svet, ali i da negujemo emocije koje potrošači nose prema našim brendovima iz realnog sveta. Istovremeno, nadam se da nijedan Metaversum nikada neće potisnuti lepotu iskustva, komunikacije i kontakta u stvarnosti.

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brenda?
Potrošač 3.0. je centar svog sveta. To su osobe koje kontinuirano uživaju u istraživanju novih proizvoda i zahtevaju personalizovan pristup. Putem online platformi i društvenih mreža, upućeni su u mnoge teme, otkrivaju nove potrebe, kao i načine da iste zadovolje. Često posmatraju širu sliku kompanije i važni su im svi aspekti poslovanja, a u skladu sa tim odlučuju kome će poveriti svoju lojalnost. Od brenda očekuju da bude kreativan, inovativan i prisutan u svakom trenutku. Brendovi Atlantic Štarka – Najlepše želje, Smoki i Bananica, odavno su etablirani i omiljeni među potrošačima, ali baš zato, obavezuju na kontinuiran i sveobuhvatan rad na unapređenju i prilagođavanju proizvoda i komunikacija kako bi ostali omiljeni budućim generacijama.

Da li je svaki trend dobar baš za svaki brend?
Brendovi prate, ali i kreiraju trendove. U osnovi dobrog upravljanja brendom je to da on ima jasno definisane ciljeve i dugoročnu strategiju i ambiciju, a ukoliko se novi trendovi strateški ne uklapaju, svakako ih ne treba usvajati po svaku cenu. Kada su brendovi dovoljno jaki i uspešno posluju i na razvijenijim tržištima, kao naš Smoki ili Prima, onda oni mogu i pokretati trendove i ponuditi inovacije ili unapređenja koja bi na naša tržišta došla tek za nekoliko godina. Upravo tako razmišljamo i radimo na tome da već u ovoj godini predstavimo zanimljive iskorake.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!