Ekskluzivno za forum IZAZOV 2022, agencija Kliping Beograd pripremila je analizu (ne)komunikacije agencija. U analizu je bilo uključeno prvih 10 full service i PR agencija, po prihodu iz Agency Reporta Marketing mreže za 2020. godinu.
Kliping Beograd analizirao je komunikaciju agencija na sajtovima, zvaničnim profilima na društvenim mrežama, u štampanim i online medijima (bez oglašavanja).
Analiza je pokazala da 5% agencija nema sajt, a 30% redovno objavljuje sadržaj na mrežama. Čak 25% agencija se ne pojavljuje u medijima, a one koje se pojavljuju to najčešće čine na TOP 5 internet portala – Marketing mreži, Advertiser Serbia, Biznis24.rs, Nedeljnik.rs i Bizlife.rs.
TOP 10 agencija koje se najčešće pojavljuju u štampanim i online medijima su Ovation BBDO, McCann Beograd, Represent Communications, New Moment New Ideas Company, Right, Chapert 4 PR, Fusion Communications, T&T Brand Factory, Olaf&McAteer i Fullhouse Ogilvy.
Kada govorimo o aktivnostima na društvenim mrežama – najaktivnije agencije su: Chapter 4 PR, Represent Communications, Executive Group, Olaf&McAteer, McCann Beograd, Ovation BBDO, Right, New Moment New Ideas Company, Smart Vision i Red Communications.
Čak 65% agencija je aktivno na mrežama, a 35% njih postavlja sadržaj na mreže više puta nedeljno.