Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2021: Menadžment kompanija – najveći izazov, ali i najveća prilika za PR industriju

Patrik Schober, Managing Partner u PRAM Consulting (Češka) i keynote speaker na forumu IZAZOV 2021, za Marketing mrežu govori šta su najveći izazovi PR industrije u ovom trenutku i da li se očekuje povećanje investicija u narednih pet godina.

Koji su najveći izazovi za PR industriju u 2021. godini? A šta je sa prilikama?
Najveći izazov je istovremeno i najveća prilika i zove se kancelarija izvršnog direktora. Ako budemo u mogućnosti da razgovaramo sa izvršnim direktorima ili generalno sa manadžmentom kompanije i dostavimo im brojke i poruke koje će razumeti, oni će nas saslušati, što znači da moraju da shvate vrednost komunikacija koju donosimo njihovim kompanijama. Ako to razumeju, onda će više i ulagati u komunikacije. Prva stvar koju moramo da uradimo da bismo ispunili ovaj izazov jeste da edukujemo menadžment o značaju komunikacija, a istovremeno moramo i mi da razumemo, odnosno da se edukujemo o tome šta menadžment vidi kao vrednost za svoju kompaniju.

Da li će se investicije u PR povećati u narednih pet godina? I zašto?
Različiti izveštaji kažu da će se ulaganja u komunikacije generalno povećati u narednih pet godina. Pitanje je koliko, jer situacija sa Covidom sve menja i svako trenutno predviđanje samo je nagađanje. Pozitivan sam i verujem da je Covid-19 pomogao industriji komunikacija da pokaže svoje snage, pa će menadžment biti spreman da uloži više. U isto vreme pošteno je reći da će menadžment više razmišljati o različitim kampanjama uz upotrebu svih mogućih komunikacionih kanala i alata.

Šta je sledeća velika stvar u PR industriji?
Definitivno će svi PR menadžeri biti više posvećeni analizama, koristeći big data i AI kako bi bolje razumeli ciljnu grupu i objasnili ishode komunikacionih kampanja.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!