Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Izazov u 2015. godini biće kreiranje brenda od samog sadržaja, što je bitan zaokret u odnosu na doskorašnje zahteve koji su uglavnom podrazumevali kreiranje sadržaja na osnovu brenda. Takođe, treba očekivati da vizuelni sadržaj nastavi sa osvajanjem pažnje potrošača na uštrb pisane reči.“ Nevena Kurtović, Managing Director, Direct Media PR
„U našem regionu svakodnevno viđamo odlične primere kako tržišne komunikacije na vrlo aktivan i dinamičan način prate trendove i prilagođavaju se promenama u ponašanju i potrebama potrošača. I u ovoj godini će najveći uspeh imati sve vrste komunikacija koje budu edukovale potrošače i pružale im informacije tako da ih oni mogu preuzeti kada žele i na način na koji oni odaberu. Izdvojila bih video marketing u formi kreativnih i korisnih sadržaja, kao trend koji će nastaviti da dominira.“ Nataša Marinković, Account Director, ICPS Infinity
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/