Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Iz prve ruke!

Zadruga je brend socijalnog preduzeća Agro Iris, koje je nastalo sa ciljem da pomogne malim i srednjim poljoprivrednim proizvođačima iz ruralnih sredina, u okviru projekta „Ruralni razvoj nakon poplava“, a koji ima podršku Austrijske razvojne agencija i grada Šapca. Agro Iros trenutno sarađuje sa svojim kooperantima iz sela u okolini Šapca, gde se proizvodi čips od jabuke, sušena šljiva i sušena krušku, a uskoro će asortiman proizvoda biti proširen i na druge vrste voća i povrće.

Cilj Zadruge je udruživanje malih poljoprivrednih proizvođači, imajući u vidu njihovu lošu poziciju na tržištu, a Agro Iris kao socijalno preduzeće ulazi u kooperaciju sa poljoprivrednim proizvođačem, obezbeđuje svu potrebnu tehnologiju, pakovanje, distribuciju i brine o plasmanu i naplati proizvoda, dok kooperant ima obavezu da obezbedi kvalitetnu sirovinu, da uloži u prvom trenutku svoj rad i vreme, koji su uračunati u cenu proizvoda.

Najveća vrednost projekta je postavljanje modela po kome će Zadruga u perspektivi moći da postoji u bilo kom gradu u Srbiji i da, pored suvog voća, proizvodi i druge proizvode domaće radinosti koji samostalno ne nalaze kanal do kupca.

Zajedno sa marketinškom agencijom Smart Vision, Agro Iris je kroz akciju #KampanjaNaDar projekat napravio značajan korak ka promovisanju ovakvog tipa poslovanja. Cilj je bio da kroz odgovarajuće ime, dizajn ambalaže i sajta, Zadruga ponudi svojim kupcima, pored odličnog proizvoda, i doživljaj kakav nude i svi drugi uspešni brendovi.

Zahvaljujući odličnom dizajnu, uspešnom PR-u, mnogobrojnim događajima i gostovanjima, Smart Vision i Agro Iris su uspeli da ostvare samu ideju kampanje, tj. da prikažu priče poljoprivrednika – kooperanata, i predstave proizvodnju i finalni proizvod, koji direktno iz dvorišta malog poljoprivrednika stiže u ruke potrošača, a novac od kupovine istog ide direktno u njihovu korist. Zato je i kampanja dobila ime „Iz prve ruke“.

O uspehu ovog modela poslovanja i same kampanje govori i više od 10 gostovanja na nacionalnim televizijama, preko 50 objava u medijima, kao i više nego pozitivne reakcije na njihovoj zvaničnoj Facebook stranici. U okviru projekta Kampanja na dar uspeli smo da pokažemo šta je to što Zadrugu čini jedinstvenom na ovim prostorima i zašto je ovo model na koji se treba ugledati u budućnosti.

„Ovo je jedinstvena prilika da se pomogne jednom socijalnom preduzeću da nađe pravi put za svoje proizvode, pravo iz voćnjaka i sušara do ruku potrošača. Ideja nam je bila da proizvode predstavimo na tržištu upravo kako dolikuje jednom proizvodu vrhunskog kvaliteta, a opet iz domaćinstva naših sugrađana, direktno iz njihovih porodičnih voćnjaka. Takođe, trudili smo se da kroz komunikaciju Zadrugu predstavimo kao biti uzor za sve druge da se odvaže i podrže ovakav tip poslovanja, koji pored ekonomskog, ostvaruje određenu vrednost i na socijalnom nivou“, Marija Kojčić, PR menadžer, Smart Vision

Autor teksta: Smart Vision

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!