today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Iz prve ruke!

Zadruga je brend socijalnog preduzeća Agro Iris, koje je nastalo sa ciljem da pomogne malim i srednjim poljoprivrednim proizvođačima iz ruralnih sredina, u okviru projekta „Ruralni razvoj nakon poplava“, a koji ima podršku Austrijske razvojne agencija i grada Šapca. Agro Iros trenutno sarađuje sa svojim kooperantima iz sela u okolini Šapca, gde se proizvodi čips od jabuke, sušena šljiva i sušena krušku, a uskoro će asortiman proizvoda biti proširen i na druge vrste voća i povrće.

Cilj Zadruge je udruživanje malih poljoprivrednih proizvođači, imajući u vidu njihovu lošu poziciju na tržištu, a Agro Iris kao socijalno preduzeće ulazi u kooperaciju sa poljoprivrednim proizvođačem, obezbeđuje svu potrebnu tehnologiju, pakovanje, distribuciju i brine o plasmanu i naplati proizvoda, dok kooperant ima obavezu da obezbedi kvalitetnu sirovinu, da uloži u prvom trenutku svoj rad i vreme, koji su uračunati u cenu proizvoda.

Najveća vrednost projekta je postavljanje modela po kome će Zadruga u perspektivi moći da postoji u bilo kom gradu u Srbiji i da, pored suvog voća, proizvodi i druge proizvode domaće radinosti koji samostalno ne nalaze kanal do kupca.

Zajedno sa marketinškom agencijom Smart Vision, Agro Iris je kroz akciju #KampanjaNaDar projekat napravio značajan korak ka promovisanju ovakvog tipa poslovanja. Cilj je bio da kroz odgovarajuće ime, dizajn ambalaže i sajta, Zadruga ponudi svojim kupcima, pored odličnog proizvoda, i doživljaj kakav nude i svi drugi uspešni brendovi.

Zahvaljujući odličnom dizajnu, uspešnom PR-u, mnogobrojnim događajima i gostovanjima, Smart Vision i Agro Iris su uspeli da ostvare samu ideju kampanje, tj. da prikažu priče poljoprivrednika – kooperanata, i predstave proizvodnju i finalni proizvod, koji direktno iz dvorišta malog poljoprivrednika stiže u ruke potrošača, a novac od kupovine istog ide direktno u njihovu korist. Zato je i kampanja dobila ime „Iz prve ruke“.

O uspehu ovog modela poslovanja i same kampanje govori i više od 10 gostovanja na nacionalnim televizijama, preko 50 objava u medijima, kao i više nego pozitivne reakcije na njihovoj zvaničnoj Facebook stranici. U okviru projekta Kampanja na dar uspeli smo da pokažemo šta je to što Zadrugu čini jedinstvenom na ovim prostorima i zašto je ovo model na koji se treba ugledati u budućnosti.

„Ovo je jedinstvena prilika da se pomogne jednom socijalnom preduzeću da nađe pravi put za svoje proizvode, pravo iz voćnjaka i sušara do ruku potrošača. Ideja nam je bila da proizvode predstavimo na tržištu upravo kako dolikuje jednom proizvodu vrhunskog kvaliteta, a opet iz domaćinstva naših sugrađana, direktno iz njihovih porodičnih voćnjaka. Takođe, trudili smo se da kroz komunikaciju Zadrugu predstavimo kao biti uzor za sve druge da se odvaže i podrže ovakav tip poslovanja, koji pored ekonomskog, ostvaruje određenu vrednost i na socijalnom nivou“, Marija Kojčić, PR menadžer, Smart Vision

Autor teksta: Smart Vision

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!