Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Istraživanje: Kako se doživljava oglašavanje?

REGION – Zbog sve rastućeg problema percepcije i negativnih stavova prema oglašavanju i tržišnom komuniciranju, a posebno prema korišćenju određenih etički dvosmislenih poruka i sadržaja, tokom 2014. godine u Hrvatskoj sprovedeno je istraživanje na uzorku od 606 punoletnih ispitanika putem online anketnog upitnika.
Poseban zadatak istraživanja predstavljalo je utvrđivanje stavova prema nekim oblicima i sadržajima koji uključuju pravne i etički dvosmislene sadržaje kao što su preterana agresivnost, prikriveno oglašavanje, korišćenje seksualnosti i scena nasilja, zloupotreba i diskriminacija, poruke usmerene deci i mladima i drugi.

Rezultate možete pogledati OVDE.

istraz2015-_003

istraz2015-_0032

Više informacija možete pronaći na sajtu HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!