REGION – Uz to što je Pokemon GO u svega nekoliko dana postala jedna od najuspešnijih mobilnih igara svih vremena, ona je postala i odlična prilika za brojne brendove da se povežu s korisnicima. Marketinška agencija Degordian prepoznala je mogućnosti koje ova igra pruža kompanijama te je pokrenula projekt GO FOR IT.
Kako bi podstaknuli brendove da iskoriste igru Pokemon GO za promociju svojih proizvoda i usluga, u Degordianu su pokrenuli stranicu degordian.com/pokemon. Na toj stranici posetioci mogu pronaći ideje vezane uz samu igru, pomoću kojih korisnicima mogu približiti svoje brendove. Cilj projekta GO FOR IT je stvaranje što veće baze ideja za Pokemon GO aktivacije koje će svako moći koristiti za promociju sopstvenog brenda, bez ikakve naknade.
Ideje za aktivacije na jednom mestu
Tomislav Grubišić, CEO Degordiana, izjavio je da su ovim projektom želeli napraviti nešto drugačije od ostalih agencija, nešto od čega će svi imati koristi: “Ispravno smo pretpostavili da će većina marketinških agencija prvo javiti svojim klijentima da mogu iskoristiti Pokemon GO za svoju promociju i to je u redu, no mi smo hteli nešto više. Cela poanta igre Pokemon GO je međusobno druženje igrača dok u stvarnom svetu hvataju Pokemone i to smo na neki način hteli preneti u projekat GO FOR IT. Dok igrači s jedne strane zajedno hvataju Pokemone, kompanije sada mogu zajedno raditi na razvoju raznih ideja kojima će se povezati s korisnicima.”
Osim što na stranici projekta GO FOR IT mogu videti ideje drugih korisnika, svi posetioci mogu i sami dodavati nove ideje za aktivacije. Na ovaj način brendovi mogu međusobno razmenjivati ideje i deliti iskustva, kako bi njihove kampanje vezane uz igru Pokemon GO bile što uspešnije.
Više informacija možete pronaći OVDE.