Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

IPSOS preuzeo najuspešniji hrvatski marketinški startup!

REGION – Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Prošle godine je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji, piše Jutarnji list.

Sa Ipsosom je osvojio 300 miliona kuna vredan ugovor za merenje weba u Velikoj Britaniji od 2021. do kraja 2026., koje je naručio UKOM, organizacija koja okuplja britanske izdavače i oglašivače.

Didier Truchot, predsednik Uprave Ipsosa, kaže da je oduševljen što su preuzeli Fistnet, kompaniju koja upravlja DotMetricsom. Međutim, nije naveo vrednost transakcije.

– U Ipsosu smo ponosni što možemo sarađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rešenja za merenje posećenosti mobilnih i web sadržaja – kaže Truchot.

DotMetrics su osnovali Tomislav Fistrić i Jan Jilek. Fistrić, izvršni direktor Fistneta, zvanično je u Ipsosovom saopštenju potvrdio da su prodali DotMetrics.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!