REGION – Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Prošle godine je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji, piše Jutarnji list.
Sa Ipsosom je osvojio 300 miliona kuna vredan ugovor za merenje weba u Velikoj Britaniji od 2021. do kraja 2026., koje je naručio UKOM, organizacija koja okuplja britanske izdavače i oglašivače.
Didier Truchot, predsednik Uprave Ipsosa, kaže da je oduševljen što su preuzeli Fistnet, kompaniju koja upravlja DotMetricsom. Međutim, nije naveo vrednost transakcije.
– U Ipsosu smo ponosni što možemo sarađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rešenja za merenje posećenosti mobilnih i web sadržaja – kaže Truchot.
DotMetrics su osnovali Tomislav Fistrić i Jan Jilek. Fistrić, izvršni direktor Fistneta, zvanično je u Ipsosovom saopštenju potvrdio da su prodali DotMetrics.