Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IPSOS preuzeo najuspešniji hrvatski marketinški startup!

REGION – Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Prošle godine je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji, piše Jutarnji list.

Sa Ipsosom je osvojio 300 miliona kuna vredan ugovor za merenje weba u Velikoj Britaniji od 2021. do kraja 2026., koje je naručio UKOM, organizacija koja okuplja britanske izdavače i oglašivače.

Didier Truchot, predsednik Uprave Ipsosa, kaže da je oduševljen što su preuzeli Fistnet, kompaniju koja upravlja DotMetricsom. Međutim, nije naveo vrednost transakcije.

– U Ipsosu smo ponosni što možemo sarađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rešenja za merenje posećenosti mobilnih i web sadržaja – kaže Truchot.

DotMetrics su osnovali Tomislav Fistrić i Jan Jilek. Fistrić, izvršni direktor Fistneta, zvanično je u Ipsosovom saopštenju potvrdio da su prodali DotMetrics.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!