Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Internet PR za NVO

Medija centar Beograd održaće u ponedeljak 13. februara od 10 do 17 časova jednodnevni trening iz oblasti komunikacije sa javnošću i medijima putem internet prezentacije, društvenih mreža i mejling liste.
Program obuke prilagođen je potrebama organizacija civilnog društva i namenjen poboljšanju komunikacije sa medijima i većoj vidljivosti same organizacije i njenih aktivnosti. Trening omogućava usavršavanje rada sa Internetom koji je jedan od najznačajnijih PR alata. Pored novih ideja, radionica nudi konkretna uputstva i tehnička objašnjenja.
Značaj i mogućnosti interneta u PR-u i analiza primera, zahtevi dobrog veb sajta i korišćenje prednosti interneta, analiza korisnika i definisanje ciljnih grupa, formatiranje tekstova za veb, dizajn, vizuelni identitet i jačanje brenda, prikupljanje, obrada i plasiranje sadržaja, Internet promocija, struktura vebsajta, organizacija sadržaja i dinamika izmena početne stranice sajta, rad sa mejling listama, kao i kreiranje i slanje saopštenja za medije, komunikacija na društvenim mrežama – samo su neke od tema koje će biti obrađene na ovoj radionici.
Cena učešća na radionici iznosi pet hiljada dinara, a prijave mogu biti grupne ili individualne. Radionica će biti odžana u prostoru Medija centra u centru Beograda. U cenu treninga uključena su predavanja, vežbe, i osveženje tokom nekoliko predviđenih pauza. Svi polaznici dobiće potrebne materijale za predavanja i vežbe. Radionicu vodi Vesna Opavsky, šef sajta Medija centra, a ekskluzivni predavač je Miloje Sekulić, internet i poslovni konsultant.
Svi polaznici dobiće sertifikat, kao potvrdu o učešću na radionici i fotografije sa treninga u digitalnom formatu.
Više informacija možete pronaći OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Internet, kao sastavni deo informativno-komunikacijskog procesa, je u stalnoj ekspanziji.

    U mnogim zemljama računi se već uveliko plaćaju Internetom,
    roba se naručuje Internetom, avionske karte se rezervišu Internetom, velike novčane transakcije se obavljaju Internetom, poslovno i privatno komuniciranje se obavlja putem Interneta, ispiti se polažu preko Interneta, itd.

    Tako i web sajt, kao jedan vid Internet prezentacije, sve više nalazi svoju upotrebu u svakodnevnom životu i u NVO.

    Analiza web sajtova nevladinih organizacija (NVO) u Srbiji, može da pokaže da postoje razlike:
    1. između stvarnog rada NVO i prikazanog njihovog rada na Intenetu,
    2. koliko razumeju i koliko koriste mogućnosti koje Internet pruža preko web prezentacije,
    3. šta je svrha tih web stranica,
    4. kome su one namenjene i
    5. uopšte kako se NVO predstavljaju u virtuelnom svetu.

    Rezultati analize pokazuju da NVO još nisu ovladale novim kominikacijskim tehnikama, te da postoji različito poimanje šta je svrha prezentacije i šta se želi i može postići web prezentacijom. Generalno, reč je o nedovoljnoj iskorišćenosti ovog resursa i njegovom nepoznavanju.

    Analiza web sajtova nevladinih organizacija koju je sproveo USIAD u Srbiji pokazala je da ove organizacije mnogo više rade nego što svoj rad i učinak prezentuju javnosti na svojim web sajtovima.

    Ova radionica je lep primer ukazivanja na potrebu edukacije NVO za nove medije (kompjuterske tehnologije i Iternet) radi većeg i delotvornijeg iskorištavanja Internet kapaciteta u smislu promovisanja onih vrednosti za koje se NVO same zalažu.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!