Medija centar Beograd održaće u ponedeljak 13. februara od 10 do 17 časova jednodnevni trening iz oblasti komunikacije sa javnošću i medijima putem internet prezentacije, društvenih mreža i mejling liste.
Program obuke prilagođen je potrebama organizacija civilnog društva i namenjen poboljšanju komunikacije sa medijima i većoj vidljivosti same organizacije i njenih aktivnosti. Trening omogućava usavršavanje rada sa Internetom koji je jedan od najznačajnijih PR alata. Pored novih ideja, radionica nudi konkretna uputstva i tehnička objašnjenja.
Značaj i mogućnosti interneta u PR-u i analiza primera, zahtevi dobrog veb sajta i korišćenje prednosti interneta, analiza korisnika i definisanje ciljnih grupa, formatiranje tekstova za veb, dizajn, vizuelni identitet i jačanje brenda, prikupljanje, obrada i plasiranje sadržaja, Internet promocija, struktura vebsajta, organizacija sadržaja i dinamika izmena početne stranice sajta, rad sa mejling listama, kao i kreiranje i slanje saopštenja za medije, komunikacija na društvenim mrežama – samo su neke od tema koje će biti obrađene na ovoj radionici.
Cena učešća na radionici iznosi pet hiljada dinara, a prijave mogu biti grupne ili individualne. Radionica će biti odžana u prostoru Medija centra u centru Beograda. U cenu treninga uključena su predavanja, vežbe, i osveženje tokom nekoliko predviđenih pauza. Svi polaznici dobiće potrebne materijale za predavanja i vežbe. Radionicu vodi Vesna Opavsky, šef sajta Medija centra, a ekskluzivni predavač je Miloje Sekulić, internet i poslovni konsultant.
Svi polaznici dobiće sertifikat, kao potvrdu o učešću na radionici i fotografije sa treninga u digitalnom formatu.
Više informacija možete pronaći OVDE.
Internet, kao sastavni deo informativno-komunikacijskog procesa, je u stalnoj ekspanziji.
U mnogim zemljama računi se već uveliko plaćaju Internetom,
roba se naručuje Internetom, avionske karte se rezervišu Internetom, velike novčane transakcije se obavljaju Internetom, poslovno i privatno komuniciranje se obavlja putem Interneta, ispiti se polažu preko Interneta, itd.
Tako i web sajt, kao jedan vid Internet prezentacije, sve više nalazi svoju upotrebu u svakodnevnom životu i u NVO.
Analiza web sajtova nevladinih organizacija (NVO) u Srbiji, može da pokaže da postoje razlike:
1. između stvarnog rada NVO i prikazanog njihovog rada na Intenetu,
2. koliko razumeju i koliko koriste mogućnosti koje Internet pruža preko web prezentacije,
3. šta je svrha tih web stranica,
4. kome su one namenjene i
5. uopšte kako se NVO predstavljaju u virtuelnom svetu.
Rezultati analize pokazuju da NVO još nisu ovladale novim kominikacijskim tehnikama, te da postoji različito poimanje šta je svrha prezentacije i šta se želi i može postići web prezentacijom. Generalno, reč je o nedovoljnoj iskorišćenosti ovog resursa i njegovom nepoznavanju.
Analiza web sajtova nevladinih organizacija koju je sproveo USIAD u Srbiji pokazala je da ove organizacije mnogo više rade nego što svoj rad i učinak prezentuju javnosti na svojim web sajtovima.
Ova radionica je lep primer ukazivanja na potrebu edukacije NVO za nove medije (kompjuterske tehnologije i Iternet) radi većeg i delotvornijeg iskorištavanja Internet kapaciteta u smislu promovisanja onih vrednosti za koje se NVO same zalažu.