Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Internet glavni izvor informisanja mladih

Najveći broj mladih kao glavni izvor informisanja koristi internet, zatim televiziju, a na poslednjem mestu su dnevne novine, sa svega osam odsto, pokazao je rezultata istraživanja „Mladi i novi mediji“.
Kada je reč o društvenim mrežama, korisnici im sve češće pristupaju sa smart telefona, koje sada koristi skoro četvrtina populacije u Srbiji (26 odsto) što je rast u odnosu na prošlogodišnjih 17 odsto. Ispitanici i dalje najviše koriste Facebook, njih 66 odsto, dok profil na Twitteru ima 10 odsto internet korisnika, navodi se u istraživanju koje su sproveli Ipsos Stretegic Marketing, a podržali ga Institut za održive zajednice (ISC), Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), Fondacija za otvoreno društvo i Media House.
Kada je u pitanju aktivizam mladih na internetu, ali i offline, oni su najaktivniji u humanitarnim pitanjima i temama koje su u vezi sa ljudskim pravima i lokalnom zajednicom. Ivan Grujić iz Edukacionog centra Leskovac kaže da je kod uključivanje građana u neku akciju, ključna reč – poverenje.
Pozitivan primer je Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, naveo je on i dodao da kada ljudi dobiju pozitivnu povratnu reakciju, onda to sve više koriste. „Zato sam ja uvek za zvanične onlajn alate, na kojima možemo da radimo u saradnji sa državom“, ističe Grujić.
Predstavnici civilnog sektora misle da je upravo na njima da podstaknu mlade da budu aktivniji. Jelena Rakić iz „Fondacije Divac“ kaže da oni na tome rade kroz svoje projekte. „Uloga svih nas treba da bude takva da uključimo mlade ljude koji su nezainteresovani. Mi smo to uspeli kroz kampanju ‘Stvarno važno’, a sada to radimo i kroz ‘Divac omladinske fondove'“, navela je ona i dodala da su internet i društvene mreže samo nastavak cele priče, dodatni alat.

Izvor: Tanjug

Foto: http://www.zurnal24.si/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!