Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Internet giganti formiraju grupu za lobiranje

Internet giganti Google, Amazon, eBay i Facebook formiraće organizaciju za lobiranje s drugim online kompanijama kako bi oblikovali politička i regulatorna pitanja u Vašingtonu. Organizacija, pod nazivom Udruženje interneta, počeće s radom u septembru i delovaće kao jedinstven glas velikih internet kompanija, rekao je njen predsednik Majkl Bekerman, inače bivši savetnik komisije američkog Predstavničkog doma za energiju i finanaije.
Internet kompanije u poslednje vreme lobirale su o pitanjima olakšavanja vizne politike kako bi zaposlili radnike iz inostranstva.Takođe, vodile su se diskusije o porezu, privatnosti i sigurnosti na internetu. „Želimo da edukujemo zakonodavce o uticaju interneta u njihovim izbornim jedinicama“, kazao je Bekerman. „U septembru ćemo početi s radom i objaviti koje kompanije su naši članovi, te predstaviti naše stavove o raznim temama.“ Google i Facebook u poslednje vreme odvajaju sve više novca za lobiranje u Vašingtonu.
Google, najpopularniji veb pretraživač, povećao je potrošnju na federalno lobiranje za 90 odsto, potrošivši 3,92 miliona dolara u drugom kvartalu kako bi lobirao Kongres, Belu kuću i razne federalne agencije, prema podacima regulatornih agencija. Kompanija je lobirala funkcionere u Federalnoj trgovinskoj komisiji, Federalnoj komisiji za komunikacije i Ministarstvu finansija SAD-a.
Facebook je povećao potrošnju na lobiranje za 200 odsto u drugom kvartalu. Ova kompanija potrošila je 960.000 dolara na pitanja poput privatnosti na internetu i reformu imigracione politike, ali i o strukturi tržišta i trgovinom deonicama. EBay je potrošio 400.600 dolara na lobiranje u drugom kvartalu, što je za 10 odsto više nego u istom periodu prošle godine. Amazon je potrošio 690.000 u drugom kvartalu, oko 25 odsto više nego u istom periodu 2011. godine, a teme lobiranja bile su porezi, privatnost i reklamiranje.

Izvor: www.seebiz.eu

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!