Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Trendovi za 2015. godinu bi prema relevantnim pokazateljima morali reflektovati pojavu sve veće transparentnosti između kompanija i njihovih potrošača, kao i bližu saradnju marketinga i odnosa s javnošća, te prednosti integrisanog pristupa kampanjama. Za očekivati je i šira diskusija u oblasti merenja uspešnosti PR projekata, odnosno preispitivanje dosadašnjih KPI-eva u odnosu na značajne promene u medijskom segmentu.“ Manuela Šola, vlasnica i direktorka regionalne agencije za komunikacijski menadžment Abrakadabra integrirane komunikacije
„Činjenica je da danas već ne možemo izdvojiti PR, marketing, online komunikaciju na mrežama, oglašavanje…. kao posebne oblasti marketing industrije, već je na delu njihova integracija. Smatram da će se taj trend nastaviti i u 2015. godini, jer tržište i klijenti zahtevaju kompletne, integrisane kampanje. Pored toga, globalni trend je i da tradicionalni način rada odnosa s javnošću gubi na važnosti, te je nužno stalno prilagođavanje novim medijima i tehnologijama, načinima i alatima komunikacije.“ Ivan Jojkić, PR menadžer, Right
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/