Na Instagramu morate biti veoma aktivni, komunikativni i odgovorni, ako želite pratioce. Pritom treba znati da je izgradnja stabilne zajednice bitna isto koliko i dobra fotografija. Naravno, sa povećanjem broja pratilaca, povećava se i pažnja usmerena ka kompaniji – kaže za Danas Maksimilijan Munh, fotograf, muzički producent i strateg za društvene mreže, koji će svoje iskustvo sa korišćenjem Instagrama u svrhe promocije podeliti sa učesnicima konferencije medijskih trendova SEMPL, u Portorožu.
„Sa 300 miliona korisnika mesečno i 75 miliona dnevno, Instagram je postao najveća onlajn platforma za razmenu fotografija sa prijateljima koje još niste upoznali. Sve to može da bude odlična inspiracija. Za svakog. Za mene sigurno jeste. Ali, Instagram je i više od toga. Za mene, to je pre svega zajednica, krug prijatelja koji se konstantno širi, kao i poznanika koje stičete svaki put kad putujete ili posetite novi grad. Sa Instagram zajednicom delite ljubav prema fotografiji, razmenjujete ideje, upoznajete ljude i otkrivate nova mesta, koje kao turista, možda, nikad ne biste pronašli. Fantastičan je osećaj kada prvi put na nekom mestu, uhvatite taj trenutak i podelite ga sa hiljadama pratilaca“, rekao je Munh.
Ceo intervju pročitajte na portalu Danas.
Foto: Danas