Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Inovativnost u marketingu ne znači ludost, već kreiranje rešenja koja imaju svoj biznis cilj!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Branka Rađen, Brand Manager, Infostud 3.

U kojoj meri su danas kompanije u Srbiji spremne na inovacije?
S obzirom na naše tržište, rekla bih da su kompanije su u velikoj meri spreme i hrabre da urade nešto drugačije, da se pomeraju napred i predstave novi način i rešenja.

Infostud je kompanija koja je uvek spremna za inovacije, jer smo i po prirodi takvi, pratimo trendove i potrebe, isti je slučaj sa većinom kompanija sa kojima sarađujem.

Šta konkretno znači inovativna marketinška komunikacija?
Inovativnost koja menja svet su jako retke, ali u marketing komunikaciji je neophodno da budemo stalno inovativni kako bi rasli i razvijali naš brend, proizdvod ili uslugu.. Inovativnost u marketinškoj komunikaciji ne znači ludost, već kreiranje novih rešenja i trendova koja imaju svoj biznis cilj, suštinsku promenu i potpuno nove odgovore ili rešenja za neki problema.

Tehnologija se brzo razvija, korisnici se menjaju, samim tim sve je uslovilo i novi način komunikacije sa korisnicima i lakše se povezujemo, bolje se poznajemo, brže i jeftinije testiramo… što nam daje mogućnost na inovativne pristupe u komunikaciji i neka nova rešenja.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKLABLE stručnjaci, su jako retki, a danas znači da je neko vizionar, strateg, prilagodljiv i uvek spreman da se pilagodi i transformiše novim potrebama tržišta i isokrisite prilike. Uglavnom su i izuzetan lideri, mentori i motivatori kako bi sproveli svoje strategije. Uvek idu napred, unapređuju i imaju nova rešenja i inspirišuću energiju.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Tokom svih ovih godina bilo je zaista jako puno uspeha, padova isto, najponosnija sam na organizaciju konferencije HR Experience, 2018 godine, u roku od mesec dana od 0. Rezultat je bio sajajan program sa stranim predavačima, puna sala HR stručnjaka i odlična organizacija samog eventa.

Ponosna jer smo ispunili potrebu kompanije, pokazali da možemo, pozicionirali se za sve naredne godine. Da li bih ponovo to uradila, u ovom roku, ne.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!