Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Branka Rađen, Brand Manager, Infostud 3.
U kojoj meri su danas kompanije u Srbiji spremne na inovacije?
S obzirom na naše tržište, rekla bih da su kompanije su u velikoj meri spreme i hrabre da urade nešto drugačije, da se pomeraju napred i predstave novi način i rešenja.
Infostud je kompanija koja je uvek spremna za inovacije, jer smo i po prirodi takvi, pratimo trendove i potrebe, isti je slučaj sa većinom kompanija sa kojima sarađujem.
Šta konkretno znači inovativna marketinška komunikacija?
Inovativnost koja menja svet su jako retke, ali u marketing komunikaciji je neophodno da budemo stalno inovativni kako bi rasli i razvijali naš brend, proizdvod ili uslugu.. Inovativnost u marketinškoj komunikaciji ne znači ludost, već kreiranje novih rešenja i trendova koja imaju svoj biznis cilj, suštinsku promenu i potpuno nove odgovore ili rešenja za neki problema.
Tehnologija se brzo razvija, korisnici se menjaju, samim tim sve je uslovilo i novi način komunikacije sa korisnicima i lakše se povezujemo, bolje se poznajemo, brže i jeftinije testiramo… što nam daje mogućnost na inovativne pristupe u komunikaciji i neka nova rešenja.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKLABLE stručnjaci, su jako retki, a danas znači da je neko vizionar, strateg, prilagodljiv i uvek spreman da se pilagodi i transformiše novim potrebama tržišta i isokrisite prilike. Uglavnom su i izuzetan lideri, mentori i motivatori kako bi sproveli svoje strategije. Uvek idu napred, unapređuju i imaju nova rešenja i inspirišuću energiju.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Tokom svih ovih godina bilo je zaista jako puno uspeha, padova isto, najponosnija sam na organizaciju konferencije HR Experience, 2018 godine, u roku od mesec dana od 0. Rezultat je bio sajajan program sa stranim predavačima, puna sala HR stručnjaka i odlična organizacija samog eventa.
Ponosna jer smo ispunili potrebu kompanije, pokazali da možemo, pozicionirali se za sve naredne godine. Da li bih ponovo to uradila, u ovom roku, ne.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs