Fotografija se najviše „deli“ na Internetu, ona privlači ili odbija od određenih sadržaja, ona čini veliki deo moderne komunikacije. Pored brzine i tačnosti, koje prate svaku informaciju, fotografije su postale nerazdvojivi deo novinarskog izražavanja, postale su vest za sebe, zauzimajući sve veći deo kako internet portala, tako i štampanih medija, svi događaji postali su nezamislivi bez vizuelnih prikaza istih. Medijski internet servis InfoLink uspeo je da, na pravi način, objedini kvalitetnu fotografiju i kratku vest i time postane svojevrstan PR alat, ali i velika pomoć novinarima.
„Tekstovi praćeni fotografijama, zavređuju mnogo više pažnje, zanimljiviji su i čitaniji. Usled nedostatka vremena i brze razmene informacija, ljudi žele čak da, samo putem fotografije saznaju što više, u čemu se InfoLink trudi da olakša medijima i pomogne im da na pravi način upotpune svoje tekstove. Jedna od najvećih prednosti ovog sajta jeste to što novinari, nakon registracije, mogu besplatno preuzimati fotografije sa događaja širom zemlje. Brzina je velika prednost ovog servisa, jer su fotografije dostupne sat vremena nakon završetka određenog događaja, nakon čega ih mediji mogu preuzimati“, rekla je za Marketing mrežu Milica Radović, savetnik za medije InfoLink-a.
Prema njenim rečima, sajt je, takođe, namenjen i blogerima, ljudima čiji je način komuniciranja postao nezamenljivi deo modernog doba, jer predstavlja izražavanje javnog mišljenja o raznim temama, značajno utičući na krojenje medijske slike. Uz pomoć InfoLink-a je sada i njima omogućeno da, registracijom, steknu mogućnost korišćenja fotografija visoke rezolucije, kojima mogu da upotpune svoje blogove.
Pored novinara i blogera, servis je olakšao posao i PR službama time što je postao novi alat u radu kojim se značajno olakšava slanje fotografija medijima sa događaja, jer se bez dodatnog opterećenja mejla, šalje link kojim se može poslati mnogo veći broj fotografija, nego što je to do sada bio slučaj. PR stručnjaci ovim servisom dobijaju neophodnu pomoć, jer InfoLink predstavlja njihovu dodatnu objavu i probojnost ka novinarima, koji nisu na njihovim medija listama, samim tim, događaji dobijaju mnogo više pažnje i prostora u medijima, u kojima nisu bili ispraćeni. „Udruženo, PR stručnjaci i InfoLink postižu medijsku pažnju koja je dostojna svakog važnog događaja“, navela je Milica Radović.
Sa timom koji čine fotoreporteri sa višegodišnjim iskustvom u domaćim i stranim medijima, InfoLink je uspeo da za nešto više od godinu dana izraste u servis na koji mediji mogu da se oslone i koji im je dostupan 24 sata, 7 dana u nedelji. Prednost servisa svakako je online arhiva prošlih događaja, zatim foto-profili kompanija, udruženja i ličnosti. Pratite infolink.rs na Twitteru i saznajte šta je to što sledeće fotkaju.