today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Imate mogućnost da pratite trendove ili da ih sami kreirate!

Toygun Yilmazer, Chief Strategy Officer u agenciji TBWAIstanbul i jedan od predavača na festivalu KAKTUS 2015, govori kako lokalni faktori utiču na realizaciju međunarodne kampanje, da li komunikacija poznaje granice i kako je popularna kultura izmenila marketinšku industriju.

Zašto je važno da budemo upoznati da aspektima popularne kulture u komunikaciji sa potrošačima?
Marketinški stručnjaci stalno pokušavaju da osmisle nešto kreativno, drugačije i atraktivno. Kada sam počeo da se bavim ovim poslom bila je popularna knjiga „Attention Economy“. U njoj se vrlo jednostavno objašnjava kako funkcioniše svet koji je prezasićen informacijama, i kako u njemu ništa nije važnije od privlačenja pažnje. To danas postaje gotovo nemoguće. Međutim, ako pratite trendove u kulturi, oni mogu da začine vašu kampanju i privuku pažnju.

Kako lokalni faktori utiči na realizaciju međunarodne kampanje? Da li komunikacija poznaje granice?
Međunarodne kampanje se obično grade na univezalnim istinama, koje su primenjive svuda u svetu. Lokalni momenti u kampanjama stvaraju tu emotivnu vezu. Kampanja Coca-Cole „Go Better Together“ primenjiva je na globalnom nivou, ali kada se urade lokalne adaptacije i kada se uključe lokalne navike potrošača, onda ta kampanja dobija neku drugu dimenziju i postaje mnogo efektnija.

Kako je kultura izmenila marketinšku industriju? Koji je najbolji način da se informišete o novim trendovima u kulturi?
Marketinška industrija mora da ide u korak sa kulturom. Međutim, imate mogućnost da pratite trendove ili da ih sami kreirate. TBWA u svom radu primenjuje tzv. Disruption Live metodologiju, koji ću detaljnije predstaviti 29. oktobra na festivalu KAKTUS 2015. Nadam se da će biti inspirativno kolegama iz Srbije i regiona.

Možete li nam navesti primer neke proaktivne kampanje koja odlično targetira svoju ciljnu grupu?
U Turskoj su postale veoma popularne video igre i ljudi su veoma uzbuđeni zbog lansiranja Fallout 4. Razgovarali smo sa našim klijentom Teknosa, koji je na našem tržištu prvi u prodaji televizora i mobilnih telefona, da osmisli i plasira video igricu koja će biti usmerena na njihovu ciljnu grupu. Mislim da je upravo ta otvorenost klijenata za saradnju i inovacije vrlo važna.

Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom „Ideje koje opstaju“. Više informacija pronađite na www.kaktus.rs.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!