today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Identitet za konferenciju koji u realnom vremenu vizualizuje razgovore o budućnosti na Twitteru!

Kako će izgledati budućnost? Upravo je na ovo pitanje odgovor pokušala dati hrvatska agencija Bruketa&Žinić&Grey dizajnom vizuelnog identiteta za agenciju Komunikacijski laboratorij i njihovu konferenciju Future Tense koja će se 2. oktobra održati u Zagrebu. Na konferenciji koja će se baviti pitanjima kako ćemo živeti i poslovati u budućnosti govoriće vodeći svetski futurolozi Morgaine Gaye, Gerd Leonhard, Aric Dromi i David Birch.

O budućnosti možemo samo nagađati pa tako i vizuelni identitet Future Tense konferencije nije fiksiran, odnosno kontinuirano se i u nedogled menja, a njegov oblik zavisi o upotrebe specifičnih reči i fraza na Twitteru. Samo neki od hashtagova koji utiču na promenu vizuelnog identiteta su: future, business, foresight, innovation, change, machine learning i sustainability.

„Umesto klasičnog znaka osmislili smo i programirali bot vizurlno predstavljen putem dva robotska oka“, pojašnjava Mirna Ptiček, art direktorka agencije Bruketa&Žinić&Grey i dodaje: „Bot je neprestano i u direktonoj vezi s aktivnim hashtagovima na Twitteru te između očiju gradi i razgrađuje viziju budućnosti, prevodeći ih na vlastiti simbolični grafički jezik. Niti jedna vizija nije konačna ili tačna pa je bot stalno aktivan i u svakom trenutku vizuelno jedinstven. Animacija započinje rotacijom wireframe kocke koju bot rastavlja, tražeći odgovore izvan okvira poznatog.“

Nikola Žinić, Chief creative officer agencije Bruketa&Žinić&Grey izjavio je: „Mi smo se kao agencija ovim vizuelnim identitetom takođe stavili u poziciju futurologa i dali odgovor na pitanje koja je naša vizija vizuelnih identiteta u budućnosti. Vidimo ih kao dinamične i promenjive u odnosu na podatke prikupljene na različite načine. U ovom smo slučaju odabrali Twitter kao izvor podataka u vidu određenih hashtagova koji s obzirom na svoju pojavnost utiču na izgled znaka pa on tako nikada nije isti. Kao što je teško predvideti budućnost, tako je teško predvideti kako će izgledati Future Tense znak“.

Konferencija Future Tense autorski je projekat hrvatske agencije Komunikacijski laboratorij čija je namera pdstaknuti hrvatsku poslovnu javnost na promišljanje o mogućnostima primene futuroloških predviđanja u poslovanju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!