Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ideje su svuda oko nas!

Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona i predavači na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, govore kako je raditi sa klijentima i šta je potrebno za dobar pitch.

Dobili ste brief od klijenta, imate kratak rok. Odakle počinjete?
U realnosti to se jako retko dešava, a ukoliko se dogodi da imamo kraći rok za izradu prezentacije, trudimo se da na osnovu resursa, znanja i dugogodišnjeg iskustva, izvučemo maksimum kada je u pitanju kreativnost, i nešto što će nas izdvajati od drugih. Dovoljno nam je da na raspolaganju imamo 48 sati i doći ćemo do odgovarajućeg rešenja, a kako to radimo objasnićemo detaljnije na festivalu KAKTUS 2015.

Šta je potrebno za dobar pitch?
Pre svega, značajno je da kada prezentujete strategiju pred potencijalnim klijentom, trebalo bi da ima osećaj da je vaš partner i da stekne utisak da je deo priče koju ste osmislili, i na taj način vi ne završavate na pitchu, nego na prezentaciji na kojoj diskutujete o problemima i rešenjima. Tako dobijate mogućnost da se vaša ideja pretvori u realnost. Takođe, veoma je važan lagani koncept prezentacije, sažeti odgovori na konkretne zadatke kroz odgovore na pitanja – šta je koncept, zašto mislimo da će uspeti i na koji način će biti realizovana ideja. Dovoljno je da kod dela, pitanja i odgovori, produbite temu i tada budete detaljniji.

MaksimilijanVaša predavanja su uvek ocenjena visokim ocenama. Gde pronalazite inspiraciju?
Često putujemo i u komunikaciji smo sa različitim ljudima uživo, ali i online. Nekonvencionalna mesta koja nisu industrijski orijentisana i bliski ljudi mogu biti najbolja inspiracija. U svakodnevnom životu ideje su svuda oko nas i ne postoji konkretno mesto gde ih pronalazimo. Ponekad se to dogodi dok gledamo fudbal, tokom muzičkih nastupa ili dok se opuštamo sa prijateljima. Pre svega inspirativni su nam autentični i iskreni ljudi koje svakodnevno srećemo.

Koliko globalno umrežavanje pomaže u razmeni iskustva?
Iako nismo velika agencija nalazimo se svuda u svetu i uveren sam da je neophodno da pri svakom susretu sa ljudima iz struke razmenimo iskustva jer na taj način proces učenja nikada ne prestaje, što je važno za lično i profesionalno napredovanje u bilo kom poslu. Globalno umrežavanje je davno postalo trend u našoj struci što nam pruža brojne mogućnosti za razmenu iskustava jer se u savremenom svetu, kada je u pitanju naša profesija, većina komunikacije odigrava online.

Prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015 biće održan 29. oktobra u Beogradu, pod sloganom „Ideje koje opstaju“. Više informacija pronađite na www.kaktus.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!