today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

ICCO globalni PR izveštaj 2020/21.

Međunarodna organizacija za konsultantske usluge u komunikacijama (ICCO) objavila je godišnji PR izveštaj koji daje predviđanja o sastavu i pravcu industrije odnosa s javnošću, analizu položaja na kojem je danas globalna industrija odnosa s javnošću i komunikacija, kako se globalna industrija ponašala tokom protekle godine, kao i ono šta se predviđa da će se dogoditi u narednih nekoliko godina. Članice ICCO-a, koje predstavljaju PR agencije za komunikaciju u 70 zemalja, nastoje da poboljšaju budućnost komunikacija profesionalnih standarda i zajedničkog rešavanja kolektivnih pitanja u kontekstu odnosa s javnošću.

Izveštaj je podeljen u nekoliko celina koje predviđaju trendove za PR struku i to u sferi rasta i prilika, uticaja pandemije COVID-19, talenta i izazova, mentalnog zdravlja na radnom mestu, različitosti i inkluzije, merenja i evaluacije, digitalnih trendova i zahteva klijenata, a mi ćemo vam predstaviti  neke od ključnih indikatora iz PR izveštaja za 2021. godinu.

ICCO je detektovao tri ključne oblasti ulaganja za 2021. godinu i to upravljanje zajednicom na društvenim mrežama (32%), kreiranje multimedijalnih sadržaja (31%) i influencer marketing (29%). Osim toga, istraživanje je pokazalo i da su među ključnim oblastima za PR industriju istraživanje, podaci i planiranje (29%), analitika, pravni poslovi (sa po 22%), kreativnost (20%), digitalna produkcija (19%), marketing i razvoj poslovanja, kao i profesionalni razvoj (sa po 15%).

Poredeći podatke sa prethodnom godinom, očekivana oblast rasta bila je korporativna reputacija (41%), a sektor rasta tehnologija (čak 51%). U predviđanjima za narednih 5 godina istaknuto je da članovi ove organizacije predviđaju da će u ovom sektoru doći do promena, odnosno da je strateški konsalting oblast u kojoj se očekuje najveći rast (41%), dok na drugo mesto dolazi korporativna reputacija sa 35%. Kao ključne oblasti istaknute su i upravljanje zajednicom na društvenim mrežama (32%), CSR (27%), kreiranje multimedijalnih sadržaja (25%) i marketinška komunikacija (23%).  U pogledu sektora rasta tehnologija ostaje na prvom mestu, ali zajedno sa IT-em (63%). Kao ključni sektori u kojima se za 5 godina očekuje rast ova organizacija predviđa i zdravstvo (53%), finansijske i stručne usluge (36%), potrošačke proizvode (28%), javni sektor (23%) i oblast hrane i pića (19%).

PR izveštaj za 2021. godinu kao jedan od velikih izazova za struku odnosa s javnošću vidi u pronalaženju novih talenta, koji će prema rečima Francis Ingham, Chief Executive u ICCO-u, naročito doći do izražaja u periodu oporavka od krize izazvane COVID pandemijom. Tako je ova organizacija kao prvi i glavni izvora talenata navela kadrove iz konkurentskih agencije (čak 60%). Drugo mesto sa 45% dele talenti iz novinarskih krugova i postdiplomskih programa.

Kao strategiju za postojeće kadrove, ICCO navodi da je za PR agencije krucijalno zadržavanje ključnih talenata (47%), motivacija mladog menadžmenta (31%) i obuka/razvoj zaposlenih srednjeg i nižeg nivoa (29%). Takođe, predviđanja ove organizacija ogledaju se i u tome da strategija za postojeće kadrove leži u pronalaženju ljudi iz netradicionalnih oblasti i angažovanju zaposlenih top nivoa (po 28%), angažovanju zaposlenih srednjeg nivoa (24%), pronalaženju kvalitetnih konsultanata za zapošljavanje (23%), podsticanju zaposlenih top nivoa (18%) i angažovanju zaposlenih nižeg nivoa (10%). Kao najvažnije skupove veština budućih talenata ističe se da u top 3 spada mogućnost obrade podatka, merenja i analitičke veštine (37%), kreativnost (33%) i sprovođenje istraživanja i planiranja (29%).

Iz ove međunarodne organizacije konstatovali su da je ovo godina za pamćenje, ali iz svih pogrešnih razloga – godina smanjenja; rekonfiguracija; reakcija na izazove neverovatne žestine. „Mnogi ljudi s kojima razgovaram kažu ovo – jedva čekaju da se 2020. završi. To je najduža godina u istoriji. Pa ipak, 2020. je dokazala da su temelji PR industrije neverovatno otporni. Da možemo promeniti kurs izuzetnom brzinom. Da svaka kriza donosi nove mogućnosti – samo je potrebno da prebrodimo oluju da bismo ih prigrlili“, poručio je Francis Ingham, Chief Executive u ICCO-u.

Izvor: Kliping Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!