Drugi po redu Forum organizacije IAB Serbia pod nazivom “Digital Day 2012“ održaće se 25. aprila u Domu omladine u Beogradu, saopštili su organizatori.
Na Forumu će prisustvovati najveći profesionalci u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje iskustvo i stručno znanje podeliti sa posetiocima. Na preliminarnoj listi predavača koji su potvrdili svoje učešće na ovoj stručnoj konferenciji, nalaze se Matevž Klanjšek, CPO kompanije Celtra, koji će govoriti o naprednim kampanjama u domenu mobilnog oglašavanja, zatim Steffen Ehrhard, product expert za display oglašavanje u kompaniji Google, Marta Klepka, international marketing direktor za Gemius, koja će ove godine pokriti temu tržišnog merenja i istraživanja, i Gergely Toth, group brand manager i media expert za Heineken u Mađarskoj, koji će govotiti o marketinškoj strategiji ove velike kompanije i korišćenju social marketinga u pozicioniranju njihovog brenda, kao i mnogi drugi čije se zvanične potvrde očekuju tokom predstojećeg perioda, a o kojima ćemo vas redovno obaveštavati.
Pored pomenutih, podršku Forumu IAB Serbia pružiće i predstavnici IAB Europe – Alain Hureux, predsednik i CEO, Ionel Naftanaila, project manager zadužen za implemantaciju samoregulativnog OBA Framework-a, kao i svi najznačajniji predstavnici IAB CEE Networka.
U ovom pred-promotivnom periodu, ulaznice za „Digital Day 2012“ mogu se poručiti po ceni od 3.990 dinara, za sve one koji se najkasnije do 15.2. registruju putem onlajn prijave.
Izvor: IAB Serbia