Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

IAB Serbia: Digital Day 2012.

Drugi po redu Forum organizacije IAB Serbia pod nazivom “Digital Day 2012“ održaće se 25. aprila u Domu omladine u Beogradu, saopštili su organizatori.
Na Forumu će prisustvovati najveći profesionalci u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje iskustvo i stručno znanje podeliti sa posetiocima. Na preliminarnoj listi predavača koji su potvrdili svoje učešće na ovoj stručnoj konferenciji, nalaze se Matevž Klanjšek, CPO kompanije Celtra, koji će govoriti o naprednim kampanjama u domenu mobilnog oglašavanja, zatim Steffen Ehrhard, product expert za display oglašavanje u kompaniji Google, Marta Klepka, international marketing direktor za Gemius, koja će ove godine pokriti temu tržišnog merenja i istraživanja, i Gergely Toth, group brand manager i media expert za Heineken u Mađarskoj, koji će govotiti o marketinškoj strategiji ove velike kompanije i korišćenju social marketinga u pozicioniranju njihovog brenda, kao i mnogi drugi čije se zvanične potvrde očekuju tokom predstojećeg perioda, a o kojima ćemo vas redovno obaveštavati.
Pored pomenutih, podršku Forumu IAB Serbia pružiće i predstavnici IAB Europe – Alain Hureux, predsednik i CEO, Ionel Naftanaila, project manager zadužen za implemantaciju samoregulativnog OBA Framework-a, kao i svi najznačajniji predstavnici IAB CEE Networka.
U ovom pred-promotivnom periodu, ulaznice za „Digital Day 2012“ mogu se poručiti po ceni od 3.990 dinara, za sve one koji se najkasnije do 15.2. registruju putem onlajn prijave.

Izvor: IAB Serbia

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!