Društvo Srbije za odnose s javnošću tradicionalno je nagradilo najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2015. godini na 19. godišnjem PRijemu. Da li nagrade osvaja kreativnost, strategija ili nešto treće govori Mirko Mandić, direktor agencije SVA.
SVA je agencija godine?
Da. Dobili smo veliko i važno prizanje. Srećan sam što DSOJ prepoznaje rezultate koje SVA tim postiže. I ponosan sam što naši klijenti i projekti dobijaju potvrdu i priznanje da su na dobrom putu.
Međutim, mi u agenciji nismo baš saglasni zašto smo proglašeni za Agenciju godine. Jedni veruju da je reč o kreativnosti, drugi su sigurni da je reč o strategiji. Meni je u opisu posla da mislim drugačije, zato verujem da je reč o posvećenosti klijentima, brendovima i publici, svaki dan već 26 godina u nizu.
Kada kažete posvećenost, na šta konkretno mislite?
Verujem da je reč i o uticaju koji stvaramo, bilo da je reč o kampanjama od javnog interesa, kao što je kampanja #biramzivot tokom koje se smanjio broj nezgoda u kojima su učestvovali mladi za 50% u odnosu na isti period prethodne godine. Bilo da je reč o velikim brendovima kao sto su Samsung ili Vegeta ili Savencia ili visibility projekti za EU jer smo uvek opsednuti rezultatom. I strategija i kreativnost su alati da se dođe do rezultata.
Šta je za Vas najveći izazov?
Sve je do publike. Publika menja matrice ponašanja neverovatnom brzinom. A da bi kreativna mašina pravila rezultate važan je insajt.