REGION – Na direktorima marketinga danas leži velika odgovornost o svakoj investiranom evru. Zato je važno fokusirati se na poslovne modele koji su dokazano uspešni. Raspisivanje kvalitetnih konkursa štedi vreme i novac i daje temelje za uspešan pitch tj. za konkurs koji će ponuditi rešenja s inovativnim idejama.
U petak, 18. novembra u Zagrebu, od 9:30 do 11:30, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) u saradnji s EACA-om (Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) organizuju seminar za oglašivače i agencije pod nazivom „Perfect pitch or Complete bitch?”.
Dominic Lyle (EACA): Perfect pitch or Complete bitch?
Raspisivanje konkursa postalo je uvrežen i prihvatljiv način poslovanja između klijenata i agencija do te mere da su pitchevi danas obezvređeni i devaluirani, a rezultati vrlo često loši. Na taj način, oni alarmantnom brzinom iscrpljuju vreme i resurse obiju strana te često dovode do nezadovoljavajućih rešenja – što na kraju neizbežno vodi ka još jednom pitchu.
Perfect Pitch seminar će se temeljiti na rezultatima istraživanja prakse koje je sprovedeno na 20 evropskih tržišta i na kojima su definisani najveći problemi i najbolja praksa prilikom sprovođenja takmičenja.
Više informacija možete pronaći OVDE.