Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HURA & EACA: Perfect pitch or Complete bitch?

REGION – Na direktorima marketinga danas leži velika odgovornost o svakoj investiranom evru. Zato je važno fokusirati se na poslovne modele koji su dokazano uspešni. Raspisivanje kvalitetnih konkursa štedi vreme i novac i daje temelje za uspešan pitch tj. za konkurs koji će ponuditi rešenja s inovativnim idejama.

U petak, 18. novembra u Zagrebu, od 9:30 do 11:30, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) u saradnji s EACA-om (Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) organizuju seminar za oglašivače i agencije pod nazivom „Perfect pitch or Complete bitch?”.

Dominic Lyle (EACA): Perfect pitch or Complete bitch?
Raspisivanje konkursa postalo je uvrežen i prihvatljiv način poslovanja između klijenata i agencija do te mere da su pitchevi danas obezvređeni i devaluirani, a rezultati vrlo često loši. Na taj način, oni alarmantnom brzinom iscrpljuju vreme i resurse obiju strana te često dovode do nezadovoljavajućih rešenja – što na kraju neizbežno vodi ka još jednom pitchu.

Perfect Pitch seminar će se temeljiti na rezultatima istraživanja prakse koje je sprovedeno na 20 evropskih tržišta i na kojima su definisani najveći problemi i najbolja praksa prilikom sprovođenja takmičenja.

Više informacija možete pronaći OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!