Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HUOJ dodelio godišnje nagrade Grand Prix 2013

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodelila je godišnje nagrade Grand PRix 2013 za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću. Laureati su Coca-Cola HBC Hrvatska, PR Hill & Knowlton Zagreb, CiV savetovanje, OTP banka i Hauska & Partner Hrvatska, Nestle Adriatic i Madison Consulting te Millenium promocija.
Nagrada Grand PRix dodeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i sprovođenje strateških komunikacija i odnosa s javnošću u kompanijama, vladinim institucijama i telima lokalne uprave i samouprave, nevladinim organizacijama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima. Stručni žiri u sastavu deset stručnjaka za odnose s javnošću, kojim je predsedavala Mirela Holy, odabrao je pobednike u šest kategorija. Sveukupno je za nagradu Grand PRix bilo prijavljeno 33 projekta, a kako su istaknuli u žiriju, ove je godine dodatno prilagođena metodologija ocenjivanja radova kako bi čitav proces dodele nagrade bio još bolji. Radovi su se stoga ocenjivani prema kriterijima koji su u odnosu na prošle godine promenjeni, a obuhvatali su: planiranje i upravljanje projektom, vrednovanje i ostvareni rezultat, kreativnost i inovativnost te tehnička realizacija.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama najboljim je proglašen projekt „Paraolimpijski školski dan“ CiV savetovanja uz saradnju Hravtskog paraolimpijskog odbora. Za istu nagradu nominovani su bili i projekt agencije Millenium promocija i Gliptoteke HAZU „Kultura pušenja – od tabua do tabua“, te projekt Varaždinske županije „Odaberi svoju školu“.
Projekt „Jezični priručnik“ Coca-Cole HBC Hrvatska proglašen je najboljim u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike kompanije i to ispred projekta „Idemo na pivo“ Karlovačke pivare u saradnji s agencijom Premisa te projekta „Jesenski iskorak“ Adris grupe. Najbolji projekt u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje kompanije prema stručnom žiriju je „Nađi uru za literaturu“ koji je osmislio PR Hill & Knowlton Zagreb, a za istu nagradu bili su nominovani i projekti „100 godina Nivea njege“ agencije Dialog komunikacije za Beiersdorf Hrvatska te „Zagreb Wine Gourmet Weekend“ agencije Premisa. Nagrada „Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje“ pripala je projektu „Vrtim zdravi film“ kompanije Nestle Adriatic u saradnji s Madison Consultingom koji je nadmašio „Bonton za bolje razumevanje osoba s invaliditetom“, projekt kompanije Ericsson Nikola Tesla te projekt kompanije DM – drogerie markt u saradnji s agencijom Madison Consulting „DM green city“.
U kategoriji Grand PRix za internu komunikaciju pobedio je projekt „Kuvamo vrednosti“ OTP banka i Hauska & Partner ispred projekta „Novi komunikacijski kanali i redizajn postojećih“ Hrvatske pošte i „Trojke“ agencije Dialog komunikacije.
Najbolju prilagođenu globalnu kampanju imao je projekt „Zelena čistka- jedan dan za čisti okolilinu“ agencije Millenium promocija u saradnji s ekološkim udruženjem Žmergo, dok su drugi finalisti u ovoj kategoriji bili Allianzov projekt „Share the knowledge“ i projekt agencije Dialog komunikacije za klijenta Adidas „Predstavi svoju ekipu“. Ovogodišnji laureat posebne kategorije Grand PRix-a „Komunikator godine“, postala je Sanja Sarnavka, vođa udruženja B.a.B.e., a posebna nagrada za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj dodeljena je dvema kolegicama – Ani Tkalac Verčič i Meri Maretić.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!