Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Humanitarna akcija Xmas Get Together iznad očekivanja

Velika pretpraznična humanitarna akcija „Xmas Get Together“ koju je ispred agencije Represent Communications organizovao tim Represent Academy prevazišla je sva očekivanja. Uslov za prisustvo bio je proizvoljan broj poruka na 3030. Apelovali smo na ljude dobre volje da uplaćuju za najmlađe, kako bi što veći broj dece pre praznika prikupio sredstva neophodna za lečenje i kako bi mališani najlepši period godine dočekali sa osmehom na licu.

Za dva dana (16. i 17. decembra) tokom kojih su četiri predavača: Aleksandra Bezmarević Stević – preduzetnica i influenserka, Marija Čanković – psihološkinja, Saša Stanković – Digital marketing manager i Vojkan Arsić – reditelj, okupili veliki broj ljudi i održali fantastična predavanja, sakupljena je pozamašna suma novca za lečenje naše dece.

Aleksandra nam je nesebično otkrivala aktuelne trendove na društvenim mrežama, naglašavala o čemu da povedemo računa i u 2021. godini, ali i skrenula pažnju kako da sadržaju koji delimo damo vrednost. Više puta je ponovila da je dobar sadržaj mnogo bitniji od broja pratilaca, što je posebno zainteresovalo učesnike predavanja.
Psihološkinja se u svom izlaganju bazirala na brizi o sebi, koliko je važna mentalna higijena i uspešno se osvrnula na period karantina i celu ovu, neobičnu i izazovnu godinu koja je u velikom broju ljudi probudila osećanja i brige koje nisu ni znali da kriju u sebi.

Vojkan je govorio o pozorištu u digitalnom dobu, a dao nam je odgovor na pitanje zašto pozorište ne bi trebalo da se digitalizuje, kao i u kojoj meri i u kojim situacijama je to „dozvoljeno“ i prihvatljivo.

Saša Stanković je uspeo samo da se dotakne nekih tema u okviru ogromne i važne oblasti – web shopova, ali nam je objasnio koliko je kvalitetna i pravovremena korisnična podrška bitna i zbog čega je presudna. Otkrio je trikove za optimizovanje dobrog web shopa i način na koji možemo da poboljšamo posetu web shopa, a samim tim i prodaju.

Čini se da je program bio prekratak da zadovolji sve učesnike, koji su imali toliko pitanja da smo morali da im obećamo brzo i mnogo duže humanitarno druženje.
A dok ne organizujemo novu akciju, pozivamo vas da i dalje, kad god imate vremena, volje i malo prostora u budžetu – pošaljete koju poruku za našu decu na 3030. Za njihov osmeh.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!