today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Humane metode ključ do uspeha u pregovaranju

Jedan od vodećih mislilaca iz oblasti pregovaranja, autor svetskog bestselera “Dobiti više – Kako da pregovaranjem postignete svoje ciljeve u stvarnom svetu” i dobitnik Pulicerove nagrade, profesor Stjuart Dajmond održao je predavanje za predstavnike poslovne zajednice u Beogradu.

Predavanje, čiji su domaćini bili Direct Media, AmCham Srbija i Samizdat B92 okupilo je veliki broj menadžera i predstavnika kompanija koji su od profesora Dajmonda saznali pojedinosti redefinisane teorije pregovaranja predstavljene u njegovoj knjizi, nedavno objavljenoj na srpskom jeziku u izdanju Samizdata B92.

Dajmond podučava na svetskim univerzitetima i savetuje vlasnike kompanija i najviše državnike u više od
40 zemalja sveta. Na osnovu svog 25-ogodišnjeg iskustva napravio je preokret u podučavanju veštine pregovaranja koristeći takozvane humane metode, kao što su: uvažavanje percepcije druge strane, emocionalna osetljivost, uspostavljanje snažne lične povezanosti i neprikosnoveno poštovanje istine.

Tokom dvočasovnog predavanja, Dajmond je kroz ilustrativne primere iz prakse, predstavio alate svoje teorije pregovaranja, kao i konkretne rezultate postupka. Jedno od iskustava koje je podelio je bio uspešan ishod pregovaračkog procesa u Boliviji, kada je uspeo da ubedi 3000 poljoprivrednika iz džungle da umesto ilegalne koke, počnu da uzgajaju banane.

“U procesu pregovaranja su daleko ubedljivije i delotvornije strategije koje počivaju na međuljudskim odnosima i obzirnosti prema emocijama drugih, jasni ciljevi i postupno posmatranje svake situacije kao jedinstvene. Opšteprihvaćeni koncepti racionalnosti, moći, odustajanja i win-win koncepti zapravo uglavnom ne funkcionišu najbolje“, poručio je Dajmond.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!