Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Humane metode ključ do uspeha u pregovaranju

Jedan od vodećih mislilaca iz oblasti pregovaranja, autor svetskog bestselera “Dobiti više – Kako da pregovaranjem postignete svoje ciljeve u stvarnom svetu” i dobitnik Pulicerove nagrade, profesor Stjuart Dajmond održao je predavanje za predstavnike poslovne zajednice u Beogradu.

Predavanje, čiji su domaćini bili Direct Media, AmCham Srbija i Samizdat B92 okupilo je veliki broj menadžera i predstavnika kompanija koji su od profesora Dajmonda saznali pojedinosti redefinisane teorije pregovaranja predstavljene u njegovoj knjizi, nedavno objavljenoj na srpskom jeziku u izdanju Samizdata B92.

Dajmond podučava na svetskim univerzitetima i savetuje vlasnike kompanija i najviše državnike u više od
40 zemalja sveta. Na osnovu svog 25-ogodišnjeg iskustva napravio je preokret u podučavanju veštine pregovaranja koristeći takozvane humane metode, kao što su: uvažavanje percepcije druge strane, emocionalna osetljivost, uspostavljanje snažne lične povezanosti i neprikosnoveno poštovanje istine.

Tokom dvočasovnog predavanja, Dajmond je kroz ilustrativne primere iz prakse, predstavio alate svoje teorije pregovaranja, kao i konkretne rezultate postupka. Jedno od iskustava koje je podelio je bio uspešan ishod pregovaračkog procesa u Boliviji, kada je uspeo da ubedi 3000 poljoprivrednika iz džungle da umesto ilegalne koke, počnu da uzgajaju banane.

“U procesu pregovaranja su daleko ubedljivije i delotvornije strategije koje počivaju na međuljudskim odnosima i obzirnosti prema emocijama drugih, jasni ciljevi i postupno posmatranje svake situacije kao jedinstvene. Opšteprihvaćeni koncepti racionalnosti, moći, odustajanja i win-win koncepti zapravo uglavnom ne funkcionišu najbolje“, poručio je Dajmond.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!