Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Holmes Report: Weber Shandwick već četvrtu godinu najkreativnija agencija!

SVET – Holmes Report tradicionalno je objavio godišnju analizu Global Creative Index, koja rangira najkreativnije agencije, oglašivače i kampanje na globalnom nivou.

Osmo izdanje globalnog kreativnog indeksa analizira prijavljene kampanje i pobednike sa više od 25 PR, digitalnih i marketinških nagrada iz celog sveta tokom perioda od 12 meseci, a završava se sa Global SABRE nagradama iz 2019. godine. U analizu su uključene i PR kategorije i dobitnici sa kreativnih festivala, poput Cannes Lions.

Weber Shandwick već je četvrtu godinu za redom agencija na samom vrhu Global Creative Indexa. ‘The cUUpcakes’ imenovana je za najbolju kampanju u 2019. godini, dok je P&G, drugu godinu za redom, najbolji oglašivač.

Top 5 holding grupa ove godine su:
1. WPP
2. Interpublic
3. Omnicom
4. DJE Holdings
5. Publicis Groupe.

Više informacija pronađite na sajtu https://www.holmesreport.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!