Kompanija Frikom dobitnik je Red Dot nagrade za najbolji dizajn ambalaže za proizvod Highlife – prvi sladoled u jugoistočnoj Evropi sa manje kalorija, šećera i masti. Inspirisan novinarskim naslovima i vestima, ambalaža je dobitnik pečata jedne od najvrednijih međunarodnih priznanja za dizajn i predstavlja uspeh zajedničke saradnje kompanije Frikom i agencije Bruketa&Žinić&Grey.
„Poseban je izazov dizajnirati za komercijalan proizvod poput ovog, koji se nalazi u gotovo svakoj trgovini i obraća se širokoj javnosti. Takav dizajn ne samo da ima jaku konkurenciju, već ima priliku da utiče na vizualnu kulturu zajednice“, kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Highlife sladoled, desert namenjen svima koji su u potrazi za zdravijom verzijom omiljene ledene poslastice u sebi sadrži manje kalorija, više proteina i do 30 posto manje šećera i masti i dolazi u dva neodoljiva ukusa – čokolada i brownie čokolada s komadićima maline i prelivom od maline. Bogat kremastom teksturom i raznovrsnim ukusima, ovaj desert savršen je izbor za vas i vaše najbliže i jedina slatka i neodoljiva hladna poslastica sa kojom možete da uživate bez griže savesti.
Dizajn ovih ambalaža predstavljen je javnosti kroz različite boje čaša i pripadajućih ilustracija, a samu ambalažu odlikuju popularne pastelne boje koje istovremeno evociraju prirodne sastojke sladoleda i izdvajaju Highlife od ostalih proizvoda.
Red Dot Award dodeljuje se od 1955. godine i smatra se jednom od najuticajnijih i najprestižnijih nagrada u svetu dizajna, čime se odaje priznanje najoštroumnijim umetničkim radovima u nekoliko kategorija – od dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže pa sve do izrade koncepata i prototipa, a samo ove godine za ovu prestižnu nagradu prijavilo se preko 20 hiljada radova iz Evrope, Azije i Amerike.