Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Heineken slavi moć dizajna kroz društveno povezivanje

Povodom proslave predstojećeg 140-og rođendana, Heineken poziva kreativne talente širom sveta da se prijave putem društvenih mreža i formiraju dizajnerske timove kako bi kreirali bocu budućnosti.

Preko Heineken stranice na Fejsbuku, koja će biti virtuelni dizajnerski centar, konkurs pruža priliku svima da se udruže i kroz kreativnu saradnju sa drugim dizajnerom ponude dizajnerski koncept za Heinekenovu novu Limited Edition bocu. Pobednički par svoj dizajn videće u okviru ekskluzivnog Limited Edition pakovanja koje će se prodavati od decembra 2012. povodom 140. rođendana, sa svojim imenima odštampanim na boci. Konkursu se pristupa tako što učesnik preuzima uputstvo i potrebne vizuale, kao što je na primer šablon boce, sa Heineken Fejsbuk stranice. Dizajn nove boce treba da simbolizuje način na koji će se ljudi širom sveta povezivati u narednih 140 godina. Kada završi rad, učesnik ga postavlja u onlajn galeriju. Sledeći korak je da izabere rad drugog dizajnera sa kojim želi da bude u paru. Virtuelni par tako formira kreativno partnerstvo i prijavljeni su kao ekipa.

Internacionalna grupa sudija iz oblasti dizajna i kulture pregledaće galeriju u potrazi za budućim klasikom dizajna. Evan Orensten, suosnivač i izvršni urednik „Cool Hunting-a“, Mark Dytham, suosnivač globalne kreativne mreže “PechaKucha” i Mark van Iterson, globalni direktor za dizajn u Heinekenu, suziće izbor na tri boce pre izbora finalnog koncepta za novu Limited Edition bocu.

“Od kako se pojavio 1873. godine na tržištu, Heineken zbližava ljude prilikom društvenih događaja. I šta je bolji izvor inspiracije za dizajn boce budućnosti od ulaska u uzbudljivi svet društvenog povezivanja? Limited Edition izazov pruža šansu svima da otkriju i oslobode svoj umetnički talenat i kreiraju jedinstveni deo Heinekenove budućnosti.”, izjavila je Jasmina Trijić, Heineken brend menadžer u Ujedinjenim srpskim pivarama.
Konkurs je otvoren do 31. januara ove godine, a za više informacija i detalja o prijavi na konkurs posetite ovaj LINK.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!