Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Heineken slavi moć dizajna kroz društveno povezivanje

Povodom proslave predstojećeg 140-og rođendana, Heineken poziva kreativne talente širom sveta da se prijave putem društvenih mreža i formiraju dizajnerske timove kako bi kreirali bocu budućnosti.

Preko Heineken stranice na Fejsbuku, koja će biti virtuelni dizajnerski centar, konkurs pruža priliku svima da se udruže i kroz kreativnu saradnju sa drugim dizajnerom ponude dizajnerski koncept za Heinekenovu novu Limited Edition bocu. Pobednički par svoj dizajn videće u okviru ekskluzivnog Limited Edition pakovanja koje će se prodavati od decembra 2012. povodom 140. rođendana, sa svojim imenima odštampanim na boci. Konkursu se pristupa tako što učesnik preuzima uputstvo i potrebne vizuale, kao što je na primer šablon boce, sa Heineken Fejsbuk stranice. Dizajn nove boce treba da simbolizuje način na koji će se ljudi širom sveta povezivati u narednih 140 godina. Kada završi rad, učesnik ga postavlja u onlajn galeriju. Sledeći korak je da izabere rad drugog dizajnera sa kojim želi da bude u paru. Virtuelni par tako formira kreativno partnerstvo i prijavljeni su kao ekipa.

Internacionalna grupa sudija iz oblasti dizajna i kulture pregledaće galeriju u potrazi za budućim klasikom dizajna. Evan Orensten, suosnivač i izvršni urednik „Cool Hunting-a“, Mark Dytham, suosnivač globalne kreativne mreže “PechaKucha” i Mark van Iterson, globalni direktor za dizajn u Heinekenu, suziće izbor na tri boce pre izbora finalnog koncepta za novu Limited Edition bocu.

“Od kako se pojavio 1873. godine na tržištu, Heineken zbližava ljude prilikom društvenih događaja. I šta je bolji izvor inspiracije za dizajn boce budućnosti od ulaska u uzbudljivi svet društvenog povezivanja? Limited Edition izazov pruža šansu svima da otkriju i oslobode svoj umetnički talenat i kreiraju jedinstveni deo Heinekenove budućnosti.”, izjavila je Jasmina Trijić, Heineken brend menadžer u Ujedinjenim srpskim pivarama.
Konkurs je otvoren do 31. januara ove godine, a za više informacija i detalja o prijavi na konkurs posetite ovaj LINK.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!