TV reklama sa Danijelom Krejgom u ulozi Džejmsa Bonda i jedna od najuzbudljivijih digitalnih avantura na svetu, koja će rezultovati prvim selfijem slikanim iz svemira, deo su globalne kampanje koju je pokrenuo Heineken.
Kampanja „Spektra“ biće najveća globalna marketinška platforma koju je brend pokrenuo ove godine i pratiće 24. film o Džejmsu Bondu. Najnovija Bond avantura u produkciji kompanije EON Productions Alberta R. Brokolija, studija MGM i Sony Pictures Entertainment biće premijerno prikazana u Velikoj Britaniji 26. oktobra, dok će je publika u našoj zemlji premijerno gledati 5. novembra.
Heineken je jedini partner filma „Spektra“ koji je snimio TV reklamu u kojoj glumi Danijel Krejg, a prvi će je videti „Facebook“ fanovi, dok će 24 sata kasnije biti prikazana na televizijama i u bioskopima širom sveta. Pored TV reklame započinje i projekat nazvan „Spajfi“ (Spyfie) u kome će Heineken još jednom pomeriti granice moderne tehnologije slikajući prvi selfi iz svemira.
„S obzirom na to da partnerstvo sa filmovima o Džejmsu Bondu traje već 18 godina i kampanja Spektra inspirisana je načinom na koji su snimljeni filmovi o Bondu. Verujemo da će aktivnosti koje smo pripremili biti veoma uzbudljive i doneti novo iskustvo svim fanovima filma“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, brend menadžerka Heineken-a i dodala: „Danijel Krejg u TV reklami i projekat „Spyfie“ doprineće tome da se fanovi zaista osećaju kao deo uzbudljivog sveta Džejmsa Bonda.“