today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Graphic Design Festival BREDA od 19. do 23. septembra

Graphic Design Festival BREDA (GDFB) je petodnevni festival grafičkog dizajna koji se bijenalno održava u holanskom gradu Breda, ove godine od 19. do 23. septembra. Pet dana vizuelnog pripovedanja sa radionicama, predavanjima, performansima, izložbama, urbanim intervencijama i D.I.Y kursevima sa učešćem od oko 125 međunarodnih dizajnera.
Festival će prikazati komunikativne moći grafičkog dizajna u svakodnevnoj vizuelnoj kulturi. Festival nije samo namenjen dizajnerima, već i široj javnosti. GDFB će pokušati da dosegne do šire publike intervencijama u javnom prostoru kreirajući jače veze između javnosti i vizuelne kulture. Takođe, festival nudi profesionalnoj publici uvid u savremena kretanja preko organizovanih izložbi, predavanja i radionica.
Predavanja će se održavati u tri dana festivala 19, 20 i 21. septembra, a studenti će imati priliku da se uključe u četiri različite radionice koje će voditi Studio AIRPORT, Rianne Petter & Rene Put, Free Art Bureau i Trapped in Suburbia. Program festivala pogledajte ovde.

Tema festivala je „visual storytelling“. Svakodnevno smo bombardovani gomilom vizuelnih informacija. Putem interneta, možemo videti sve. Zbog ogromne količine vizuelnih stimulansa u našem okruženju, postaje sve teže da se shvati šta se saopštava. Nove taktike su neophodne da razjasne kompleksnu komunikaciju na način da javnost razume, zapamti i tumači informacije. Dizajneri u tom momentu dobijaju ulogu pripovedača. Grafički dizajner ima moć da svet učini transparentnijim.Transparentan dizajn može da utiče na svest i ponašanje ljudi. Tradicionalna shvatanja dizajna nisu dovoljna. Zato je nova taktika neophodna da se razjasni (često kompleksan) sistem informacija na način koji javnost može da razume, zapamti i tumači – vizuelno pripovedanje. GDFB treba da pokaže kako i zašto savremeni dizajneri prevode poruke u priče. Festival takođe ima za cilj da pokaže kakvu ulogu dizajner ima u pozicioniranju elemenata te priče i kako ove priče doživljava javnost. Na ovaj način, postaje jasno da dizajner ima veoma važnu funkciju (on je i urednik i direktor) u društvu u kome dominiraju slike.

Izvor: Designed.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!