Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Graphic Design Festival BREDA od 19. do 23. septembra

Graphic Design Festival BREDA (GDFB) je petodnevni festival grafičkog dizajna koji se bijenalno održava u holanskom gradu Breda, ove godine od 19. do 23. septembra. Pet dana vizuelnog pripovedanja sa radionicama, predavanjima, performansima, izložbama, urbanim intervencijama i D.I.Y kursevima sa učešćem od oko 125 međunarodnih dizajnera.
Festival će prikazati komunikativne moći grafičkog dizajna u svakodnevnoj vizuelnoj kulturi. Festival nije samo namenjen dizajnerima, već i široj javnosti. GDFB će pokušati da dosegne do šire publike intervencijama u javnom prostoru kreirajući jače veze između javnosti i vizuelne kulture. Takođe, festival nudi profesionalnoj publici uvid u savremena kretanja preko organizovanih izložbi, predavanja i radionica.
Predavanja će se održavati u tri dana festivala 19, 20 i 21. septembra, a studenti će imati priliku da se uključe u četiri različite radionice koje će voditi Studio AIRPORT, Rianne Petter & Rene Put, Free Art Bureau i Trapped in Suburbia. Program festivala pogledajte ovde.

Tema festivala je „visual storytelling“. Svakodnevno smo bombardovani gomilom vizuelnih informacija. Putem interneta, možemo videti sve. Zbog ogromne količine vizuelnih stimulansa u našem okruženju, postaje sve teže da se shvati šta se saopštava. Nove taktike su neophodne da razjasne kompleksnu komunikaciju na način da javnost razume, zapamti i tumači informacije. Dizajneri u tom momentu dobijaju ulogu pripovedača. Grafički dizajner ima moć da svet učini transparentnijim.Transparentan dizajn može da utiče na svest i ponašanje ljudi. Tradicionalna shvatanja dizajna nisu dovoljna. Zato je nova taktika neophodna da se razjasni (često kompleksan) sistem informacija na način koji javnost može da razume, zapamti i tumači – vizuelno pripovedanje. GDFB treba da pokaže kako i zašto savremeni dizajneri prevode poruke u priče. Festival takođe ima za cilj da pokaže kakvu ulogu dizajner ima u pozicioniranju elemenata te priče i kako ove priče doživljava javnost. Na ovaj način, postaje jasno da dizajner ima veoma važnu funkciju (on je i urednik i direktor) u društvu u kome dominiraju slike.

Izvor: Designed.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!