Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Grand Prix nagrada za najbolji dizajn pakovanja otišao u ruke kompaniji Ivančić i sinovi

Kompanija Ivančić i sinovi dobila je GRAND PRIX nagradu za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2011/2012 godinu za seriju pakovanja za PROBIOTIC na ovogodišnjem PACKTIVITY-ju – jednodnevnoj konferenciji o dizajnu pakovanja koja okuplja najbolje praktičare iz ove oblasti. Specijalan gost predavač na konferenciji bio je Björn Kusoffsky, osnivač i kreativni direktor renomirane švedske multidisciplinarne agencije Stockholm Design Lab, koji se našao i u ulozi predsednika žirija.
Ovogodišnja konferencija Packtivity2 i konkurs koji je organizovan bavio se identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavljena su neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu i u 6 kategorija odabrani su najbolji (1.hrana; 2. piće; 3. hemija i kozmetika; 4. luksuzna roba; 5. ostalo- cd omoti, knjige, kese…; 6. Nerealizovani dizajn pakovanja). Konačnu odluku o Grand Prix priznanjima za najbolje realizovano i nerealizovano pakovanje, doneo je predsednik žirija Björn Kusoffsky iz Stockholm Design Lab-a.
Grand Prix za Best Pack – najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda u Srbiji po odluci predsednika žirija, Björna Kusoffskog ponela su pakovanja iz serije Probiotic, kompanije Ivančić i sinovi. Autor idejnog rešenje za seriju Probiotici, kompanije Ivančić i sinovi, je Saša Vidaković iz londonskog dizajn studija SVI Design.
„Dizajn koncept je zasnovan na stilski modernizovanim motivima porodičnih vezova i goblena koji odražavaju kućni duh i brigu za porodicu i zdravlje. Celokupan modularni vizualni jezik ambalaže je efikasan odgovor na savremeni i zdravi pristup životu i kao takav je jedinstven. Danas pakovanje ne predstavlja samo omot, već ima svoju upotrebnu vrednost i može puno da ojača imidž određenog brenda. Svakim odabirom nekog dobrog pakovanja mi identifikujemo naš životni stil i vrednosti kojima težimo, pa tako i naša kompanija Ivančić i sinovi veoma vodi računa kako o kvalitetu , tako i o dizajnu pakovanja„ – izjavila je Nada Milovanović Ivančić.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!