today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grand Prix nagrada za najbolji dizajn pakovanja otišao u ruke kompaniji Ivančić i sinovi

Kompanija Ivančić i sinovi dobila je GRAND PRIX nagradu za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2011/2012 godinu za seriju pakovanja za PROBIOTIC na ovogodišnjem PACKTIVITY-ju – jednodnevnoj konferenciji o dizajnu pakovanja koja okuplja najbolje praktičare iz ove oblasti. Specijalan gost predavač na konferenciji bio je Björn Kusoffsky, osnivač i kreativni direktor renomirane švedske multidisciplinarne agencije Stockholm Design Lab, koji se našao i u ulozi predsednika žirija.
Ovogodišnja konferencija Packtivity2 i konkurs koji je organizovan bavio se identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavljena su neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu i u 6 kategorija odabrani su najbolji (1.hrana; 2. piće; 3. hemija i kozmetika; 4. luksuzna roba; 5. ostalo- cd omoti, knjige, kese…; 6. Nerealizovani dizajn pakovanja). Konačnu odluku o Grand Prix priznanjima za najbolje realizovano i nerealizovano pakovanje, doneo je predsednik žirija Björn Kusoffsky iz Stockholm Design Lab-a.
Grand Prix za Best Pack – najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda u Srbiji po odluci predsednika žirija, Björna Kusoffskog ponela su pakovanja iz serije Probiotic, kompanije Ivančić i sinovi. Autor idejnog rešenje za seriju Probiotici, kompanije Ivančić i sinovi, je Saša Vidaković iz londonskog dizajn studija SVI Design.
„Dizajn koncept je zasnovan na stilski modernizovanim motivima porodičnih vezova i goblena koji odražavaju kućni duh i brigu za porodicu i zdravlje. Celokupan modularni vizualni jezik ambalaže je efikasan odgovor na savremeni i zdravi pristup životu i kao takav je jedinstven. Danas pakovanje ne predstavlja samo omot, već ima svoju upotrebnu vrednost i može puno da ojača imidž određenog brenda. Svakim odabirom nekog dobrog pakovanja mi identifikujemo naš životni stil i vrednosti kojima težimo, pa tako i naša kompanija Ivančić i sinovi veoma vodi računa kako o kvalitetu , tako i o dizajnu pakovanja„ – izjavila je Nada Milovanović Ivančić.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!