Agencija za integrisane komunikacije Golin Beograd, koja od 2016. godine posluje u sastavu Interpublic grupe (IPG), obeležila je devet godina uspešnog rada na srpskom tržištu, od kojih je prvih osam poslovala pod imenom Ruskin & Hunt.
Golin je agencija koja u osnovi pruža usluge PR-a, digitala i kreiranja contenta, a na tržištu jugoistočne Evrope prvi je počeo sa primenom inovativnog integrisanog modela G4. U okviru tog modela, pojedinci specijalizovani za različite oblasti koriste inovativne alate kao to su The Performance Report, The Bridge i The Relevance Fingerprint, kako bi pokrenuli promene, planirali i sproveli značajne kampanje.
Tokom devetogodišnjeg rada, agencija je najpre kao Ruskin & Hunt, a zatim i kao Golin Beograd, osvajala brojna priznanja za svoje projekte. Najviše puta nagrađivana je za kampanju pod nazivom „Društvo, ko vozi kući?“, koja je realizovana u saradnji sa kompanijom HEINEKEN Srbija, a za koju je dobila prestižno priznanje i od Golin grupe, osvojivši drugo mesto među projektima iz svih pedeset kancelarija.