Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Godina kreativnih komunikacija

Ako bih pitao kolege iz struke širom sveta kojem bi se poklonu za Novu godinu najviše obradovali, ne sumnjam da bi većina odlučila za ostvarenje prognoza o porastu komunikacijskih budžeta u 2013 godini. To bi, naravno, bilo odlično, ali ne i dovoljno za uspešnu godinu. Bez znanja, sposobnosti i kreativnosti, svaki biznis plan pada u vodu, a čini se da će to u 2013. godini za komunikacijsku delatnost biti tačnije nego ikad. Tehnologija i način na koji je koristimo su se ponovo promenili, i ponovo zatražili novi pristup, nove ideje, i još noviji model komunikacije.
Usled stalnog rasta broja konekcija koje se ostvaruju preko pametnih telefona i tableta, postalo je jasno će Internet uskoro postati pretežno mobilni medij. Količina vremena koje provodimo u korišćenju mobilnih uređaja svake godine raste za 63%, a to se dešava upravo zahvaljujući činjenici da je na ovaj način omogućen pristup Internetu i društvenim mrežama. Dakle, u svakom trenutku i na bilo kojem mestu, sve više i sve češće postujemo, komentarišemo i lajkujemo na Twitter-u i Facebook-u, čekiramo se na Foursquare-u, pravimo fotografije uz pomoć Instagram filtera, objavljujemo ih na Pinterest-u, i na taj način upisujemo svoje svakodnevne aktivnosti na mapu virutelne realnosti.
Samo na osnovu ovih digitalnih tragova koje, kao Ivica i Marica, ostavljamo svuda za sobom, uz pomoć nove generacije monitoring servisa moguće je rekonstruistati dnevne aktivnosti, navike, preferencije, pa i profil korisnika. Ovaj visoko sofisticiran postupak skupljanja i obrade digitalnih tragova se obavlja brže, bolje i efikasnije nego ikad, i omogućava najpreciznije targetiranje potrošača i ciljanih javnosti do sada. Dakle, najmoderniji alati su spremni i mašinerija je podmazana. Sada dolazi vreme velikog ispita mogućnosti komunikacijskih stučnjaka i njihove spremnosti da pretvore ovo bogatstvo sirovih podataka u konkretnu operativnu vrednost, a onda i u odgovarajući komunikacijski sadržaj.
Sadržaj, priča, slika – to će biti ključne reči za ovu godinu. Velika prisutnost korisnika na društvenim mrežama i analiza njihovih aktivnosti ne znači da je lako i jednostavno zaslužiti njihovu pažnju. Socijalni mediji nam omogućavaju veću umreženost, ali i veću kontrolu u filtriranju informacija koje dolaze do nas, upravo kroz odabranu mrežu kontakta sa kojima delimo slična interesovanja. U vremenu u kome smo samo klik daleko od blokiranja neželjenog sadržaja, stari marketinški koncept “bombardovanja informacijama” sve brže i sigurnije odlazi u zaborav. Sadržaj nove komunikacijske kampanje mora da bude napravljen tako da se uspešno probija do što većeg broja ljudi, ali i da istovremeno postiže efekat personalizovanog pristupa indivudalnim korisnicima. Kako to uraditi?
Nedostatak univerzalnog recepta je upravo i najveći izazov novih mogućnosti. Izvesno je, međutim, da neće biti uspeha bez snažne poruke, interesantne priče kojom ćemo je preneti i multimedijalnih platformi. Poruka mora da bude jasna, priča da animira i pomaže identifikaciju sa vrednostima brenda, a vizuelni sadržaj da proizvodi reakciju. Odavno smo se pozdravili sa jednosmernom komunikacijom, a osnovno sredstvo i zadatak modernog PR-a je interakcija. To su, u stvari, dobre vesti za sve, brendove, korisnike i stručnjake. Kvalitetna komunikacija se obavlja na zadovoljstvo svih učesnika, i stvarno je teško zamisliti da bi ikome smetalo više ovakvih kampanja:

Dakle, bez obzira na očekivanja o povećavanju komunikacijskih budžeta, ono što ova godina ne sme da priušti jeste deficit kreativnosti. Pravac u kome se razvijaju moderne komunikacije biće surov prema pokušajima šablonskih rešenja. Pripreme su gotove i vreme je za akciju – 2013. godina će biti godina kreativnih komunikacija.

Izvor: http://www.bizlife.rs

Autor: Dr Borislav Miljanović, Represent System

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!