Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Global Media Communication Map

Međunarodni koordinacioni komitet Svetskog komunikacionog foruma u Davosu naručio je istraživanje medija, koje je sprovela kompanija Public.ru u saradnji sa RIA Novosti, a koje meri učestalost pominjanja zemalja iz grupe G20 u masovnim medijima.
Na osnovu rezultata istraživanja formirana je kratka lista za svaku od 19 zemalja (ne uključujući Evropsku uniju). Tokom istraživanja mereni su podaci iz ruskih i stranih medija u 2013. godini. Public.ru koristio je u istraživanju svoju bazu za merenje masovnih medija koja sadrži oko 10 hiljada ruskih medija i 40 hiljada drugih izvora iz 160 zemalja sveta.
U 2013. godini SAD su se najčešće pominjale u medijima u celom svetu, zatim sledi Kina, dok je Velika Britanija na trećem mestu. Rusija i Indija dele sedmo i osmo mesto.
Celo istraživanje „Global Media Communication Map“ biće predstavljeno na Forumu, koji će se održati 11. i 12. marta u Davosu.

g20_eng

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!