Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Global Media Communication Map

Međunarodni koordinacioni komitet Svetskog komunikacionog foruma u Davosu naručio je istraživanje medija, koje je sprovela kompanija Public.ru u saradnji sa RIA Novosti, a koje meri učestalost pominjanja zemalja iz grupe G20 u masovnim medijima.
Na osnovu rezultata istraživanja formirana je kratka lista za svaku od 19 zemalja (ne uključujući Evropsku uniju). Tokom istraživanja mereni su podaci iz ruskih i stranih medija u 2013. godini. Public.ru koristio je u istraživanju svoju bazu za merenje masovnih medija koja sadrži oko 10 hiljada ruskih medija i 40 hiljada drugih izvora iz 160 zemalja sveta.
U 2013. godini SAD su se najčešće pominjale u medijima u celom svetu, zatim sledi Kina, dok je Velika Britanija na trećem mestu. Rusija i Indija dele sedmo i osmo mesto.
Celo istraživanje „Global Media Communication Map“ biće predstavljeno na Forumu, koji će se održati 11. i 12. marta u Davosu.

g20_eng

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!