Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Gde se događa ili gde umire novinarstvo!?

Novinarstvo nikada nije bilo produktivnije nego danas, proizvodnja sadržaja i konkurencija veće su nego ikada, kao i broj platformi na kojima se taj sadržaj objavljuje, složili su se učesnici panela „Gde se događa novinarstvo?“, koji je održan drugog dana Weekend Media Festivala.
Nisu se, međutim, složili oko kvalitete: Goran Mihajlovski iz makedonskih Vesti smatra da se u tom silnom mnoštvu informacija izgubila društvena relevantnost, pa je pravo pitanje „Gde umire novinarstvo?“. Nasuprot njemu, Gojko Drljača iz Večernjeg lista uveren je da novinarstvo nikada nije bilo bolje, a sve koji u to ne veruju poziva da izvade iz arhive stare brojeve novina i usporede ih s današnjim izdanjima.
Novinarstvo je u osnovi danas isto kao i u zadnjih nekoliko vekova, a ključna je razlika u mnogo većem broju izvora informacija, kaže Vuk Radić iz Nedjeljnog Jutarnjeg, koji se takođe ne slaže sa tezom da današnji mediji uništavaju novinarstvo.
Najbolje novinarstvo i dalje je u štampanim medijima, prema mišljenju glavnog urednika Business.hr-a Plamenka Cvitića, kojeg najviše nervira „copy-paste novinarstvo“. Portali koji prepisuju iz štampanih medija ponašaju se samoubilački, jer tako uništavaju štampane medije, a kada ih unište, od koga će prepisivati, pita se Cvitić.
Rastuća konkurencija i ekonomska kriza naterali su medije u rat oko svakog oglašivača, zbog čega sadašnje stanje Drljača opisuje kao „krvavu vodu punu krvožednih morskih pasa“. Cvitić ipak veruje da to ne mora biti tako i da bi mediji mogli više sarađivati u iskorištavanju svojih komparativnih prednosti.

Izveštaje sa predavanja i panela na Weekend Media Festivalu čitajte u narednim danima na portalu Marketing mreža.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!