today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fokus na etiku, vrednost i sadržaj u odnosima s javnošću

REGION – Deseta, jubilarna, ali i poslednja regionalna, edukativna konferencija o odnosima s javnošću Proactive u organizaciji agencije Prime Communications održaće se na Kozari će se od 16. do 18. oktobra.
Program konferencije fokus stavlja na ključne izazove s kojima se profesija odnosa s javnošću u doba dinamičnih komunikacija u regionu susreće, na pitanja etike, merenja i vrednosti i sadržaja u odnosima s javnošću.
„Proteklih deset godina, Proactive je radio PR za PR u regionu i uspeo da uveže najveće stručnjake iz profesije i da inspiriše mnoge događaje kojim je poslužio za uzor u organizacionom i programskom smislu. Perspektiva odnosa s javnošća je u jačanju upravo onih vrednosti kojim smo se bavili svih ovih godina: sadržaj, etika, praćenje trendova u komunikaciji i uvođenje novih načina komunikacije kad je to potrebno i, ono po čemu je Proactive postao najprepoznatljiviji, umrežavanju i povezivanju PR profesionalaca. Zaokružujemo priču koja je dala vetar u leđa PR profesiji, posebno u Bosni i Hercegovini, otvarala vidike, obrazovala nas i bila podrška postavljanju PR-a na pripadajuće mesto u upravljačkim strukturama. Nije bio lak ni isplativ posao ali je vredelo“, rekao je Dragan Močević, osnivač agencije Prime Communications.
Predavačku ekipu i ove godine čine najistaknutiji praktičari u regiji: Drenislav Žekić, Dragana Đermanović, Peđa Ašanin Gole, Ksenija Renko, Miloš Čirič, Brane Gruban, Robert Čoban, Dragan Varagić, Vojislav Žanetić i Vladimir Vulić. Osim standardnih formata – predavanja i Proactive World cafea koji će biti posvećen temama poput merenja u PR-u, društveno odgovornog poslovanja, značaja sadržaja u online komunikaciji i ličnog razvoja, i ove godine Proactive priprema i druge sadržaje za učenike i predavače.
Prvi Proactive održan je 2005. godine s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanja statusa ove
strateške funkcije unutar organizacija i kompanija, razmene iskustava i uspostavljanja i jačanja regionalne saradnje u oblasti PR-a. Tokom proteklih 10 godina, pomerio je granice u izučavanju i primeni novih i inovativnih komunikacijskih strategija, kanala, alata i trendova i okupljao i povezao veliki broj PR praktičara iz organizacija, institucija i kompanija. Ovogodišnji Proactive zaokružiće ovu konferencijsku priču već najavljenim učešćem velikog broja stručnjaka za odnose s javnošću iz različitih sfera poslovanja i delovanja.

Informacije o konferenciji i aktuelnosti u vezi s pripremama možete pratiti na web stranici http://proactive.ba/latn/. Zvanični hashtag konferencije je #ProactiveX.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!